Hiç gizli gizli milletin resmini çektiniz mi ya da çeken birini gördünüz mü? Son zamanlarda fazlasıyla arttı bu durum?

Metroda, otobüste, sokakta, kafede vs. Birkaç kere şahit oldum hatta 2 kişiyle bu yüzden tartıştım. Neden milleti cekersiniz ki? Gülmek dalga geçmek için mi? Insanlığınızı nerde bıraktınız acaba?
Hiç gizli gizli milletin resmini çektiniz mi ya da çeken birini gördünüz mü? Son zamanlarda fazlasıyla arttı bu durum?
Cevapla