https://m.youtube.com/watch?v=zZDUaSu4Oe4
Urfa da çok güzel kızlar var diyorlar doğru mu bu?
https://m.youtube.com/watch?v=zZDUaSu4Oe4
Gidince gorun nasil olsa ondan sonra sen de başla urfaliyam ezel den lililili 😂😂😂😂😂
Ben zaten urfalıyım teyze
Tamam o zaman evlat
Welcome to Urfa
galeri12.uludagsozluk.com/.../...ldir_860073_m.jpg
Profil resminle aynı bu sen misin
Profil resmine bakana kadar hayalllerim yıkılmamıştı aslında 😊
Vay be çok ince laf soktun hadi git kumda oyna şimdi :)
Askerliğimi urfada yaptım ve gerçekten çok güzel kızlar vardı :))
Cevap
3Cevap
Güzeller gerçekten. Kendimden biliyorum😊
Yok canım gerçekten mi
Askerdeyken görmek pek nasip olmaz ya :D
Yok ya ben jandarmayım sürekli dışarda olucam desem :)
Urfa'da kız varmıymış 😨
Özelden devam edin gençler bu iş olur hadi bakalım
Peki Ben ne yapacağımı biliyorum
Urfaliyim ezelden hihi
Gönlüm geçmez güzelden :)
Suriyeli nufus fazla urfada gelince gorursun guzeli 😅
Biliyorum ama yapacak bişi yok :)
Nerelisin ki sen urfa kucuk yer cabuk adapte olursun merak etme
Urfalıyım say 😂
antepliler g0zel ama urfalıları bilemem
Vardır ordada güzeller
Hadi bakalım
Bakıyoruz
Seni buldum 😂
İkametini Urfa'ya alsak ta olur bak 😂😂
Tamam bak ekim sonuna kadar ikametini al olur mu 😑😑
Çünkü ekimde gidiyorum 😁
Urfa'ya :)
Gelmeyen 😂😂
Ahahahah bu haksızlık 😂
Tamam öyle olsun 😁
Yok canee yok gelmeyesen eyi olcak😂
Lütfen Türkçe konuşur musun Çince bilmiyorum
Neyi anlamadin cok merak ettim haa
Kıro musun sen
😂😂😂
Yok yok gelmesen iyi olacak diyorum. belki onlar seni beğenmezler..😄
Çok tipsizim ama beğenir biri belki :(
Evet öyle kim bilir😄😐
😊😊 komik filan mısın sen acabası?
Takılıyorum yaa😄
Bende onu diyorum zaten. Takılırken düşme ihtimalin var dikkat et poponun üstüne düşme :)
Sustum😯😯😯
@Andгomeedа iyi bilir urfa kızlarını
Var ıyi arsrsan
Vardır o bölgenin de güzeli
gitmedim bilmiyorum
Sen bilirsin sanıyordum oysaki ben :/
Kandrmislar senii
Öyleyiz 😆😆
Evet 😁
Bilmiyorum
Kıskandın mı :(
nere den çıkardın jandarma bey:(
Kalbimden 😔
anlıyorum kıskanmadım :(
Niye :(
niye kıskaniyim :(
Sen artık beni sevmiyon 😔😔
niye :(
Kıskanmıyon seven kıskanır :(
haahaha kim üzdü seni😄
Sen 😔😔
ben üzmem üzülen taraf olurum cinim:((
Bu sefer üzen taraf oldun :(
benim'de ponçik kalbi mi kırdılar uzduler ama kafayı yastığa koyup uyudum:(
Peki o da öyle olsun
olsun olsun özür dilerim kalbini kırdığım için beyaz atlı prensim
Beni beyaz atlı prenslerle karıştırma ben siyah atlı prensim. Benim özelliğim beni farklı yapan şey bu. Yarın hatrımı sorsan ne olur bugün hevesimi kırdın bir kere
Tamam siyah atlı prensim özür dilerim tekrar'dan.
Özür dilicek bişi yapmadın önemli değil :)
sevindim iyi geceler ☺☺
Sana da :) :)
ahahah izmirimin kızları urfalıları'da al
Niye uyumadın
uyudum uyandım sebebini bilmediğim şekil de
Neden uyandın yoksa rüyanda beni mi gördün. Korkmuşsundur kıyamam 😂
hahaha yok görmedim😊
Teessüf ederim. Lütfen bir dahaki sefere gör 😂
tamam çok düşünürüm gelirsin belki☺😄
Sen uyucan zaman haber ver gelirim söz 😂
hahhaha alemsin tamam😄
Sende bir alemsin 😊
iyi anlamda mı anliyim:)
İltifat olarak tabi 😊😂😂
hahaha inşallah peki😌😃
Teşekkür ederim😊😄
Kandırıldın
Sanırım
Vardır
isotdan dolAyıdır
Ahahahha abi cansın ya 😂
malesef yoktur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar