-Şuan müzik dinlemek daha güzel geliyor, üzgünüm. Daha sonra."
Aynen bu cevabı alsanız tepkiniz ne olur?
Aynen bu cevabı alsanız tepkiniz ne olur?
hıc oyle bır soru sormadıgım ve ıhtıyac duymadıgım ıcın oyle bır cevapta almadım :) senın basına mı geldı bu olay?
Hayır:)
ıyı bakalım :) rıca etsem takıp edebılır mısın benı
Öyle bir mesaj alırsam kim olursa olsun dinlemek isterim,
Dert dinlemeyi, insan dinlemeyi çok severim zaten.
Sana böyle bı cevap gelse peki?
Hem gelmez hem ben atmam diyosun, peki
Değilsindir değilsindir 😒
O zaman insanin bazen yalnız kalması iyidir diyelim 😐
Rica ederim
Allahima kuranima o kisiye oyle bisey yaparim ki kotu zamaninda omru boyunca unutmaz
Ahah kız şu an bile sinirlenmişsin
Sinirlenirim tabi ya. bir insan benimle konismak istese tanimasam bile derdini dinlerim. Bu nasil bir insan
Ay ben çok üzülürüm ama belli etmem
Peki derim mesaj atmam bir daha
Cevap
14Cevap
Barış manço’nun AYI şarkısını sana gönderiyorum derim.
Tepki vermem onun da bana ihtiyacı olacağı zaman gelecek nasıl olsa derim
Sırf böyle bir tepki alırım diye mesaj atmıyorum
Öyle birşey demem eğer desem bile bu cevabı aldıysam anında silerim o kişiyi
Engellerim kendime kızarım onunla niye arkadaşım olmuşum diye
Demkki ihtiyaci oldugunda sana yazacaktr sen de ona cevao verme derim
sövse daha iyi olurmuş
Dayanamam küfür ederim kesin
o kişiyle bir daha muhatap olmam o kesin 😌🌪
Tepki vermem daha da muhatab olmam
her kimse benim kafada sanirim..
Değersiz olduğunu anlatan onun için.
Bir daha konuşmamam gerektiğini anlatım.
tepki vermem..
hayatımdan çıkarırım..
hadi ordan git derdim
Ben boyle yazmadim yorum niye boyle oldu
Aynen
Doğrudur artık müzik dinlersin derdim herhalde
Silerim
Ben eklerim eheh
S.. r git derdim. Bir daha yazmazdım o kişiye.
Bı daha konusmam
Bir daha aramam
Direk silerim
Engellerim
Ben pek anlamiyom evladim bu site nasıl bir yer
Üzülürüm :/
Engellerim
Sutlarim.
iplenmiyorsun
olur derim
silerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar