Tespit gibi tespit bence bu atasözü. Ya siz ne düşünüyorsunuz?


Ne kadar çirkin olduğumu yüzüme vurduğu için Almanların atasına buradan selamlar 👋
Almanlar salak bir millet derlerdi de inanmazdım. Demek ki atadan geliyor.
Demek ben bu yuzden yalnizim
Cevap
21Cevap
Demiş de demiş
Lafla teskin olmaz tasam Onların kalbi sanki cüzzam
Çok doğru demiş.
Aslında iyi bir insanım, halim vaktim yerinde, seni sevebilirim ama çapkınım
Bu nasil ata sözü bildigin ata destani olmus Bu
Kim soylemisse dogru soylemis
Kizlar icin de ayni mantikla uyarlarim.
aşkı tipte arayanlarda maldır.
doğru olmadığını düşünüyorum.
Fakirim çirkinim iyi miyim onu bilemiyorum 😀
Genelleme olduğundan dolayı, genel olarak doğru.
Genellememek lazım ama Lanet olsun doğru!
O bence almanlar için gecerli biz TÜRKÜZ
Böyle atasözümü olur len
Valla çok doğru sölemiş
Yuhh
İlkiyim galiba.
İyim yakışıklıyım evliyim 😘
Atası ne ki sözü ne olsun
Değişik 😁
katılmıyorum
Doğrudur doğrudur
doğru
Güldürdü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar