Mutlaka herkesin yaşayıp duyduğu bir olay bu toplumumuz da. Nedendir bilinmez yıllardır böyledir.
Ortamda sessizlik olunca "kız doğdu " galiba bir yerde sözünün gerçeklik payı var mı. Neden böyle bir cümle var nerden çıktı böyle bir düşünce. Gerçekten de sessizlik olunca bir yerlerde kız doğar mı?
Ortamda sessizlik olunca "kız doğdu " derler. Neden acaba böyle derler. Gerçekten de doğuyor mudur?
Eski cahiliyyede kız çocukları olduklarında adamlar sokağa çkmaya utanır evde matem havası gibi bir şey olurmuş.. sessizlik.. bu yüzden öyle denmesi.. öyle duymuştum
Eskiden çocuğunun doğmasını köyde kahvede bekleyen adama kahvede herkes oğlan geliyor falan diye konuşurken kız olduğu haberi gelmiş sonra herkes susmuş sessizlik olmuş , böyle okumuştum bir yerde , eski kafalar işte 🙂
En İyi Cevaplar