Eşini sevenler akşamları mı traş oluyor?
İşini sevenler sabahları mı traş oluyor?

İşini sevenler sabahları mı traş oluyor?


Devlet memuru olmama rağmen tras olmaktan nefret ediyorum. Makinayla inceltiyorum. senelerdir bıçakla sınek kaydı tras olduğumu hatırlamıyorum. Hep kirli sakal. Artık kurumda alıştı. Benden sonra sakal bırakanlar çoğaldı
Ahaha doğrudur 😂
Ne alaka ki cozemedimm
Karısını sevenler yatmadan sinek kaydı olup öyle girermiş yatağa 😂
Hadi bakalım :-D
Ne demek Azeri gızı 👍
Cevap
13Cevap
Demesi kolay, o yüzdeki boyundaki jiletten dolayı tahriş olan vücudun acısını erkekler çekiyor, kadınlar bilmez tabi 😊
bilmem benim kocam traş olmasın sakalların yerim çünkü😂
Ben 3 hafta bir traş oluyorum umarım ileride eşim yanlış anlamaz
Ben traş olmuyorum, upuzun sakalım var. Kimseyi sevmiyorum anlaşılan.
Eşin yok ama akşam gras olursam sabaha kadar uzar 😂
Maalesef İşim Gereği Haftanın 6 Günü Tıraş Oluyorum
Akşam traş oluyorum ama eşim yok
Artık traş olan erkek yok hemde bence çok saçma
Ilk defa duydum bence tirasla ilgisi yok
Ben gece olurum. hengi kategoriye giriyom acaba
Ne alaka varmış ki 😂🤣😂🤣😂🤣
Ben hiç olmuyorum
Şimdiki erkekler tıraş olmuyorlar ki :D
Ben jilet vurmam gibi makina ile sayılır mı
çok dogru
Evet.
doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar