Türkiye'de kadınlar toplum baskısı olmadan yetişse sizce nasıl olurdu?

Bence Türkiye'de kadının üzernde inanılmaz toplum baskısı var. Bu baskıyla doğup, bu baskıyla yetişiyor ve yaşıyor. En basitinden erkekler göster pipini diye büyürlerken, kızlar ört eteğini diye büyüyor. Bence bu erkeklerin hep şikayet ettikleri sorunlu, erkeklerden kaçan Türk kadınını yaratıyor. Erkekler de doğal olarak kadına aç yetişiyor. Tecavüz artışlarını da buna bağlıyorum. Sizce böyle olmasa nasıl olurdu? iyi mi kötü mü? Erkeklerin bu açlıkları, kadınların cinselliğe ve karşı cinse bu kadar yabancı olması durumları olur muydu? Sizin görüşünüz nedir?
Türkiye'de kadınlar toplum baskısı olmadan yetişse sizce nasıl olurdu?
Cevapla