Erkekler, kütüğe göre mi, askerlik şubesinin verdiği celp dönemine göremi giderim?

Selamın aleyküm arkadaşlar kafama çok takılıyor sormak istedim. şimdi ben 25 eylülde askerlik şubesine başvurdum. yoklama kağıdında kütüğüm 2018 de mayıs gönderdiği için mayıs 2018 yazıyordu. şubedeki adama ben şubatta gitmek istiyorum dedim ve celp dönemini Şubat olarak değiştirdi banada ocak 15 te yerin belli olur şubattada askersin hayırlı olsun dedi ama mayısa kalırım diye korkuyorum şubatta gidermiyim sizce bilgisi olan varsa yardımcı olsun
Erkekler, kütüğe göre mi, askerlik şubesinin verdiği celp dönemine göremi giderim?
Cevapla