"ölünce zaten unutulacaktık, insanlar acele etti "

Sevgilyle özlemle rahmetle anıyorum kendisini.dinleyen var mı aranızda.denk gelirse değil ama özelikle açıp dinleyen.onu dinlerken ineceği durağı kaçıran, o türküleri yazdığı kadını deli gibi kıskanan var mı ?

Neşet Ertaş dan bahsediyorum evet.yeni nesil bilmiyorya hani aşina değiliz biz buna.üzülüyorum ciddi anlamda bağlamaya türküye yıllarını vermiş insanların bu kadar çabuk unutulmalarına.

link

"ölünce zaten unutulacaktık, insanlar acele etti "
Cevapla