Önce kendilerinden soğuturlar, sonra "Neden soğuk davranıyosun?" derler.Güler misin, ağlar mısın?

Ben döverim.. :)
Önce kendinden soğuturlar, sonra "Neden soğuk davranıyosun?" derler.Güler misin, ağlar mısın?
Önce kendilerinden soğuturlar, sonra "Neden soğuk davranıyosun?" derler.Güler misin, ağlar mısın?
Cevapla