İkinci Üniversite İçin Hangi Bölüm Daha İyidir?

Arkadaşlar ikinci üniversite okumak istiyorum. Mühendislik okuyorum henüz bitmedi ( okulu uzattım bitmiyor ya ) , yanında hangi bölüm daha mantıklı olur. ( maksat çift diploma ve uzayan okula önlem, tabi bir de iş kaygısı)

bölümler bunlar

AÇIK ÖĞRETİM FAKÜLTESİ (LİSANS)

FELSEFE

SOSYOLOJİ

TARİH

TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI



İŞLETME FAKÜLTESİ (LİSANS)



İŞLETME

KONAKLAMA İŞLETMECİLİĞİ **

İKTİSAT FAKÜLTESİ (LİSANS)

ÇALIŞMA EKONOMİSİ VE ENDÜSTRİ İLİŞKİLERİ

İKTİSAT

KAMU YÖNETİMİ

MALİYE

ULUSLARARASI İLİŞKİLER
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada işletme ve iktisat arasında dersler açısında çok bir fark göremedim içerik olarak bilgisi olan varmı? hangisi daha zordur?
İkinci Üniversite İçin Hangi Bölüm Daha İyidir?
Cevapla