
Sinir bozucu mu yoksa sempatik mi? :) Siz kahkaha atar misiniz?

Bazısına çok yakışıyor yani çay demleyip karsisina geçip seyredesim geliyor
atmam atan insan a da sinir olurum cok dikkat ceker :D
ben atamıyorum nedense :/ ama güzel kahkahalar var bazen.
Hep atarım generally
Cevap
10Cevap
Ya bazı kızlar çok güzel kahkaha atıyor, hep aşık oluyorum. Öyle güzel gülmeyin kızlar 😅
Bazen sempatik bazen sinir bozucu her ortamda kahkaha atmam
Bazilari cok sempatik bazilari itici agzina vurasim geliyor😁
Ben mutsuzken biri kahkaha atarsa kavga cikar 😁
Daha samimiler bence :)
Bize kahkaha attırmadılar ulan yazıklar olsun
Ben de öyle gülüyorum isteyerek olmuyor ki 😂
Bazısında yakıyor icten geliyor bazısına yapmacık
kadınlara en çok yakışan şey. gülmek
Gülmek insana yakışır
Ilgilenmiyorum ama bazen sinir bozucu
Normal buluyorum kız ayool
Bozucu kanks
Sempatik buluyorum
Gülebilirler
Seksiiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar