Sanırım ben son iki haftayı bu duruma kendimi alıştırmakla geçirdim 👽👽
Günaydııınn 🌻 bu ara da (:
Günaydııınn 🌻 bu ara da (:


Kotu hissediyor um ygs var inek gibi calisicam bu buraya son girişim 😖
Eveeet 😣😣
Kendimi inandıramadım bir türlü rüya falan olsa keşke
😕😕
Kardeşim 2. sınıfa geçecek, büyüdüğünü hissetmek güzel birşey
Cevap
32Cevap
Tatile devam asjdjdjs
Uykum yarıda kalacak.
😐😕
İyiki okul bitti diyorum 😂
☹️☹️
Bizim de biter belki bir gün
Üzülme yaaa seninde biter birgün
Her taraf ana baab gunu yollar felçç
Evet 😹😹
hastaneye gideceğim. d
Nedenn
popoma iğne vurulması lazım :d
☹️☹️
acımıyor. d
keşke öğrenci olsaydım.
Keşke öğrenci olsaydın
Bizimki 5 gun sonra açılıyo
🙃🙃
🙃🙃
@Charlotteee senin ki aciktan orgune gecis mi?
@koyuyeşilim hayır ekten kazandığım bir bölüm
Ülke geleceği için hayırlı olsun
İnşş
Gerçi ben pek hayırlı görmüyorum yinede hayırlısı olsun demekten başka bir şey y
Aynenn öylee
Okula diye çıkıp sağda solda sigara içen eteğinin evinin kapısından dışarı çıkınca tamamen kaldıran bir öğrenci döneminden ne beklenir
Ya da olmayan eğitim sisteminden
Aslında eğitime önem veriliyor fakat şimdiki gençlik çok hızlı kafaları farklı şeylere çalışıyor
Kaça gidiyorsun?
Ya da gidiyor musun okula
Okumuyorum çalışıyorum
Bilmiyorum eğitim sistemi oradan nasıl gözüküyor ama emin ol eğitim sistemi yok her yıl değiştiriyorlar oyuncak oldu ellerin de
Memlekette kimin ne yaptığı belli değil ki
Eveet
Gittikçe gözler kisilir..
Ve uyku modu... 😃
Bende uniye gidicem ama son kez artik
Lan yine mi okul yeter diye isyan edesim geldi bir bitmedi
Ben okulu özledim diyebilirim :)
Okumuyorum maalesef o heyecanı tadamiyacagım :(
Kötü olmuş -_-
Sorun değil kötüyle tanışıyoruz çok yakından herşeyim kötü benim dünya kötü
Bu kadar karamsar olmaaa
Herneyse boşver kıyamet koparda kurtuluruz umarım askere gitcem zaten şehit olurum ya da iyi olur benim için ama bilin ki okul çok güzel bir şey okumak en iyisidiri.
Evet öyle kendi güzel ama kötü hissetmene üzüldümm
Kendi yanlış olmuş bu ara da 😅😅
😂.
benimkine daha 1 hafta var 😒
Güzell
neresi guzel 😔
Daha bir hafta olması 😕
Bu sene de cok caliscaz ;)
Eveet 😅
Yarın bok gibi geçecek
Umarım güzel geçerr
1 haftadır gidiyordum zaten
Okula giderken hiç iyi hisler barındırmıyordum...
Liselileeerr kurtuluyoruz sizden oley😂
😄 hayırlı uğurlu olsun
Ne okulu lan ben okula gitmem
Contra
Mutluyum
Güzell
Hıc bısı kanks
Knks
ne mutlu minicik çocuklar için en mutlu gün :)
En mıtlu mu 😅😅
Ahahah aynenn
Evet
Lise 4
😹 anlaşılan senin okul yok
Aramız da bir yaş var ama 😌
😬😬
bir yaşın lafı olmaz 😂😂
❤️❤️
Her yıl olduğu gibi 🙄
Bana carsamba :)
kapsama alanım dışında :) benı ılgılendırmıyor
Ben şanslıyım yok okul :D
Bana giren çıkan yok okuyanlar düşünsün
Benim okul olmadığı için ilgilendirmiyor :D
Çocuklara başarılar
Valla canım. skkkin
Neden
Bilmem evden gitmek koyuyor birqz
Moralim bozuluyor
Okul mu ehehhe
aynen alıştık gecei olmaya
bana giren çıkan yok
Okulum bitti
Çok mutluyum
Hahaha guzelmis
hayırlısı
Ygss
Çoktan açıldı😪
Evet bazılarımız için öyle 😐
Cok iyi seyler
heyecan varr
Kaça gidiyorsun?
Lise 4
Hangi şehir
İstanbul
özlem arzu
Trafik olucakk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar