Öleceğimizi aklınızdan çıkarmayın. Onu geçtim 24 saat bile üzüntümüz devam edemiyo uyuyoruz, unutuyoruz. Uyanınca devam ediyo belki ama bilemezsiniz ki diğer günün sabahında o derdiniz hala varolacak. Elinizi kalbinize koyun ve gülümseyin. Tamda şu an 🙂
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılDüşünen, sorgulayan, muhakeme eden insan mutlu olamaz. sadece yaşıyor, nefes alıp veriyor olmak, hala hayatta olmak bir mutluluk sebebi sayılamaz. bizler nefes alıp veren, tıbben hayatta olan zombileriz. bizi mutsuz eden başlıca şey sistem, düzen...
insanların kurduğu şu kapitalist düzende; yeme, içme, barınmanın bedelini çok ağır ödüyoruz. sabahın köründen akşamın karanlığına dek çalışmak insan doğasına aykırı birşey. bu yaşayış biçimi asla bir insanı asla ama asla mutlu edemez, aksine depresyona sokar.
hele ekonominin bu kadar kötü ve aydın insanların bu denli az olduğu türkiyede yaşamak zaten mutsuzluğun bir diğer sebebi. üçüncü dünya ülkesinde doğmak ve yaşamak mutsuzluğun başlıca tanımı adeta.
aptal insanlar mutludur, zeki insanlar hiçbirzaman daimi ve yoğun mutluluğu bulamazlar.11 Yorumla- +1 yıl
Amacım laf sokmak değil kesinlikle ama sanırım hayatın sürü psikolojisi kurallarının dışına çıkamayıp kendince eleştiriler yapan ve bunları tespit edebildiği için kendini "gerçek zeki" insanlar arasında kabul eden birisin. Bakış açını genişletmeyi ve hayata kendi 'aydınlık' pencerenden bakmanı tavsiye ederim. İşte o zaman sende "mutlu ve zeki" insanlar klübümüze katılabilirsin 🙂
En İyi Cevaplar
+1 yılçünkü insanlar herşeyin en iyisini istedikleri için mutsuzlar.
11 Yorumla
Olay şu dostum. Çoğu insan olmak istediği yerde değil. Doktor olanlar mühendis olmak ister. Mühendisler de doktorluğa özenir. Kimisinin çocuğu olmaz keşke 4 çocuğum olsaydı der kimisininde 4 çocuğu vardır keşke hiç çocuğum olmasaydı da hayatımı yaşasaydıım der. Yani dışarıdan ne kadar mükemmel gözükse de insanların hayatları istedikleri gibi olmadığı sürece mutlu olamazlar
25 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılmutlu olmak için sebep bulamıyorum ve yasamak bile sıkıcı geliyo bana dediklerinde haklisin evet ama kimse için polyannacılık yapmıyorum icimde yaşıyorum bazen mutlu hissettigimde oluyor tabiki ama nadir :)
111 Yorumla- +1 yıl
Derdin her ne ise başta kafandan daha sonra kalbinden silmelisin. İnsanlar genelde bunun tam tersini yapar ve sorunları etrafında çember çizip durur. Yol katettiğini zanneder ama halbu ki yaptığı sadece üzüntüsünü etraflıca seyretmektir. Gel sen gülümsemeyi dene. Aynı fıkraya defalarca gülmediğin gibi aynı derde de defalarca üzülme. İşte o zaman o bahsettiğin mutlu olduğun anların sayısı artacak. En sonunda daimi mutluluğu tadacaksın 🙂
Cevap sahibi+1 yıliste görünürde bir dert yok Sıkıntı bu :)
Cevap sahibi+1 yılyo öyle bir durumda yok psikolojik birşey olsa gerek mesela mutsuz hissediyorum gidip Beşiktaş maçı izleyince stres atıp helede yenersek mutlu olup dönüyorum eve gelince yine bir ağırlık mutsuzluk basıyor =)
Cevap sahibi+1 yılçok değişken bir ruh haline sahip bir insanım :) var bir bokluk ama çözemiyorum :)
Cevap sahibi+1 yılgülmek iyidir bana nadir uğruyor =)
Cevap sahibi+1 yılher gün gülebilirsin hep ama içindeki sıkıntılar o maskenin arkasında gizlidir
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
22
Cevap
1Cevap
Çünkü zorlaştıran insanlar var.. Hani bir karikatür vardı, ona istinaden ; tam mutlu olacağım, bir gülme alıyor..
14 YorumlaSeni takibe almistim. Sonra bir kac kisiyi silmistim. Bu sorunun tatliligindan dolayi, takip ediyorum.. haklisin gercekten :)
12 Yorumla
+1 yılOlanlara sukretmek yerine olmayanlarin pesinden kosmaktan. Bugün hayatımda var olan bir bebek geldi işte onunla eğlendim mutluyum :-)
11 Yorumla
+1 yılBelkide onu mutlu edecek şey yaninda diyildir.. Sevdiyi insangibi mesela...
11 Yorumla- +1 yıl
Sevmek yeterli mutluluk sebebi değil midir peki? ya da eğer ki özlemek olmasaydı seni mutlu eden sevgiyi devam ettirebilir miydin? Karanlık olmadan ışığın değeri, mutsuzluk olmadan da mutluluğun değeri anlaşılmaz. Bugün özlersin yarın kavuşursun. Kavuşacağın gün için mutlu ol 🙂
+1 yılBen de anlamiyorum.. mutlu olmak için milyonlarca sebep varken, neden bir kaç şey yüzünden mutsuzluğa adiyorlar kendilerini? 🙄
13 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum 🙏
+1 yılBence en büyük nedeni halimize şükredememek. Hemen bulunduğumuz durumda şikayet etmek sabretmemek.
11 Yorumla
+1 yılMutsuzluktan uyuyamıyorum 1 saat uykuyla oluyorum her gun o yuzden uyuyuncada gecmiyo
19 Yorumla- +1 yıl
Parktayım ayna yoook :D
- +1 yıl
Bombos kopekler var onlara yemek veriyorum:D
- +1 yıl
Hadi bakalım 2. Seviye eve gidince o zaman
- +1 yıl
Olurr :)
Dertler derya olmuş elhamdulillah 😅
Niye, neden sorularını sormaktan o an mutluluğu düşünemiyorsun ki.
Üstelik gelecek kaygısı da bir yandan 😕116 Yorumla
+1 yılbugün hatta uzun süredir gördüğüm en güzel soru , detayı yani 😂
145 Yorumla- +1 yıl
Ama üzerine yazılacak çok şey var bunun bence de yetmez 😂
- +1 yıl
Estağfurullah 😂 kitap yazıyorum derken gerçekten yazıyosun de mi 😂
- +1 yıl
hadi ya üçüncü bir de 😶😶devamı da gelir inşallah diğerleri hangi konu üstüne
- +1 yıl
bir ara bende psikolojiyle alakalı şeyleri araştırıyodum hastalıkları falan çok ilginç şeyler var
- +1 yıl
Anladım 😂Sonradan mı oluştu bu merak
- +1 yıl
çok güzel cümle kuruyosun ya böyle farklı sen yazmaya devam et gerçekten😂😂👍🏼
- +1 yıl
gevezelik değil haksızlık etme kendine ne güzel yazabiliyorum de onun yerine yazmak isteyip tek cümle kuramayan insanlar var bırak iç sesin de geveze oluversin en azından güzel şeyler yapıyorsun 😂
- +1 yıl
öyle bence de 😂ben de bir o kadar sessizim ama samimi olmadığım bir ortamda ya da insanları falan tanımıyosam
- +1 yıl
Senin hakkında tahmin etmediğin kadar şey bildiğimi düşünüyorum. Seni sana anlattırdım ama bunun için parmaklarımın dayacağını sanmıyorum. Tek cümle söylicem. Kalbin buruk ama dışarıdan bakıldığında yüzünde bir gülümseme var. Son yarım saattir içten gülüyosun ve bu hoşuna gitti. Şimdi dediğimi yap. Kapa gözlerini ve elini kalbinin üzerine koy. Tekrar et kendine "ben bir deliyim, delinin önde gideniyim". Gülümse 😅
- +1 yıl
korksam mı gülsem mi bilemedim 😂gülümsüyorum
- +1 yıl
öyle bir his yok ama olsun diyelim 😂
- +1 yıl
öyle bişey yok tabii ki, yalan en nefret ettiğim şey 😂gözlerimi kapatmasam da gülümsedim
- +1 yıl
öyle düşününce gülmemek elde değil zaten 😂ama iyi analiz yapıyosun gerçekten
- +1 yıl
Henüz yaptığım bişey yok. Genelde analiz yaptığım zaman insanlar benden korkuyo. Bu yüzden analiz yapmayı bıraktım. Sadece insanları kendileriyle tanıştıyorum masumca. Her insanın içinde bir çocuk vardır. O çocuğu gösteriyorum. Al bak hadi oyna bununla diyorum. Senin içinde de minik bir kız var. Oynasa onunla. Gözüne eyeliner çekmeye uğraştığın kadar çocuğu mutlu et 😅
- +1 yıl
bulursam bir gün mutlu etmeye çalışırım çocukları severim zaten 😂👍🏼
- +1 yıl
Ben daha çok bebekleri severim aslında 😂
- +1 yıl
bebek ya da çocuk ikisiyle de iyi anlaşıyorum bir sıkıntı yok bende 😂0-2 yaş favori ama
- +1 yıl
ama böyle ufak şeylerle mutlu oluyolar ya onu seviyorum istediğini anlatmak çok zor onlar için bir de üstüne olunca çok mutlu oluyolar değişik biraz ne bileyim 😂
- +1 yıl
kendimi bildim bileli seviyorum ben de 😂 hayırlısıyla o da gerçek olur inşallah
- +1 yıl
Amin😂😂
- +1 yıl
tabii ki 😂müsaade senindir 😂✋🏻
- +1 yıl
teşekkür ederim iyi geceler 😂sana da 😂👋🏻
- +1 yıl
sen de 😂gevezelik dediğin şey bana da bulaştı azcık sanırım 😂tamam sustum 😶
- +1 yıl
Farkettim yazarken tutamıyosun kendini benim de gitmem lazım zaten bu sefer gerçekten iyi geceler 😂
Maalesef bu elimizde olan bir şey değil. İnsanın ruh halinin de büyük payı var.
11 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldaha mutlu edecek şeyleri görmezden gelmeye çalışmak çok zor
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılmutlu olunur ama monotonluk sıkar bir saatten sonra. insan bile aynı kalmıyor ki
Bisey diyebilir miyim?
14 YorumlaInsanlar çünkü azla yetinmeyi bilmiyor.
13 YorumlaKolayi sevmiyoruz 😅😅
119 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Ben zor'u basariyorum
14 Yorumla- +1 yıl
Kimseyi kirmaz
+1 yılMutlu Olmayı Beceremediğimiz İçindir Belki
11 Yorumlahırstan dolayı mutsuz ınsanlar
21 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılMutsuzluğa meylim var
126 Yorumla- +1 yıl
Kronik depresyon 😂😲
- +1 yıl
Ya napim gör diye😂 ordan burdan yazdım neyse ne kadar daha sence
- +1 yıl
1 aydada oluyo yani eğer 30 günde olursam bana çikolata alirmisin
- +1 yıl
Sence ben yapar miyim 😂
- +1 yıl
Ya aşkolsun kanka 😁
- +1 yıl
Niye uyumuyon
- +1 yıl
Uçlardaymış bayağı
- +1 yıl
Allah zeval vermesin 😂
- +1 yıl
Beynim yandı 😂
- +1 yıl
Çok sorri
- +1 yıl
Danke
- +1 yıl
Ne bitte😂
- +1 yıl
Yav allahım 😂
Gizli Üye(25-29)+1 yılKırgin, üzgün hissederken yazını gördüm
122 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılPeki denerim :)
Cevap sahibi+1 yılEvet cümlenin sonuna doğru etkiyi bende farkettim :D
Cevap sahibi+1 yılDuygulandim sanırım. Ama şimdi daha iyi hissediyorum :)
Cevap sahibi+1 yılDinledim söyledim de :)
Cevap sahibi+1 yılşu an gülümsüyorum. Peki ikimizle ilgili bir anidan bahsedebilir miyim :)
Cevap sahibi+1 yılEvet tanıyoruz birbirimizi :)
Cevap sahibi+1 yılVildanim. sorunu gordumde tesadüfen cevaplamak istedim :)
Cevap sahibi+1 yılEvet mutlu ettin tavsiyelerin iyi geldi :)
Cevap sahibi+1 yılOlur. seni tanidigimdan beri bunun için çaba gosteriyorum. bana ogrettigin güzel şeylerden biri :)
Cevap sahibi+1 yılPeki sık sık gülümserim :)
Cevap sahibi+1 yıl😊😊😊
+1 yılMutlu olmak kolay değil
13 Yorumla- +1 yıl
Gülmek
+1 yılMutluyum
11 YorumlaAynen
11 Yorumla
+1 yılbelki kolay değil
11 Yorumla
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar