Selam verdim almadılar, kendimi kötü hissediyorum?

Az önce bir tekel bayine gittim her zaman giderim aslında, hiçbir zaman selam almıyorlar.

Çocuk 25 yaşında dışarıda kapıda bir arkadaşı ile konuşuyordu, yine arabadan indim ve tam onların önüne gelirken selamın aleyküm dedim ve hiç oralı olmadılar.

Şimdi ise kendimi ciddiye alınmamış ve değersiz hissediyorum, bende çeşitli psikolojik hastalıklar var, takıntı anksiyete felan orada da neden selamımı almadiniz diyemedim çok kötü oldum

Daha önce de bu şekilde selam almazlardi, merhaba desen ona bile karşılık vermiyorlar,

Acaba dönüp tekrar gidip neden selamımı almadın desem sert şekilde ne olur? Bunu yapabilecek bile özgüvenim yok.

Ben bitmiş bir insanım kimse beni ciddiye almıyor hadi bayi sahibi almadı ama yanındaki neden almıyor

Ben değersiz bir insan miyim kendimi ezik hissediyorum çok kötüyüm nolur yardım edin :( :'(
Selam verdim almadılar, kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla