Az önce bir tekel bayine gittim her zaman giderim aslında, hiçbir zaman selam almıyorlar.
Çocuk 25 yaşında dışarıda kapıda bir arkadaşı ile konuşuyordu, yine arabadan indim ve tam onların önüne gelirken selamın aleyküm dedim ve hiç oralı olmadılar.
Şimdi ise kendimi ciddiye alınmamış ve değersiz hissediyorum, bende çeşitli psikolojik hastalıklar var, takıntı anksiyete felan orada da neden selamımı almadiniz diyemedim çok kötü oldum
Daha önce de bu şekilde selam almazlardi, merhaba desen ona bile karşılık vermiyorlar,
Acaba dönüp tekrar gidip neden selamımı almadın desem sert şekilde ne olur? Bunu yapabilecek bile özgüvenim yok.
Ben bitmiş bir insanım kimse beni ciddiye almıyor hadi bayi sahibi almadı ama yanındaki neden almıyor
Ben değersiz bir insan miyim kendimi ezik hissediyorum çok kötüyüm nolur yardım edin :( :'(
Çocuk 25 yaşında dışarıda kapıda bir arkadaşı ile konuşuyordu, yine arabadan indim ve tam onların önüne gelirken selamın aleyküm dedim ve hiç oralı olmadılar.
Şimdi ise kendimi ciddiye alınmamış ve değersiz hissediyorum, bende çeşitli psikolojik hastalıklar var, takıntı anksiyete felan orada da neden selamımı almadiniz diyemedim çok kötü oldum
Daha önce de bu şekilde selam almazlardi, merhaba desen ona bile karşılık vermiyorlar,
Acaba dönüp tekrar gidip neden selamımı almadın desem sert şekilde ne olur? Bunu yapabilecek bile özgüvenim yok.
Ben bitmiş bir insanım kimse beni ciddiye almıyor hadi bayi sahibi almadı ama yanındaki neden almıyor
Ben değersiz bir insan miyim kendimi ezik hissediyorum çok kötüyüm nolur yardım edin :( :'(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar