Bir atasözü der ki; ... boşluğu ne ile doldurursunuz?

Bugün kız erkek karışık arkadaş grubumuzla otururken Berna isimli arkadaşım karnının ağrıdığını, geçmezse programın geri kalanında bize katılamayacağını söyledi. Ordan da grubun en patavatsız ama kendine güldüren üyesi olan Enes şu cümleyi kullandı. (Çok afedersiniz :/ )
Bir atasözü der ki; osur geçer.
😅😅Berna'dan linç yedi ama biz o an gülmekten ona destek olamadık..
Sizin de ilginç atasözleriniz var mı?
Bir atasözü der ki; ... boşluğu ne ile doldurursunuz?
Cevapla