Şehir disindan misafir gelcek sizce yaptigim dogru olurmu?

Şehir disindan akraba gelcek ama ben samimi degilim kimseyle cevremde okadar yok. Simdi gelecek olan kisiyle sizin orda nereler gezilir muhabbeti acildi bende konustum geldi mi de yasiti benim galiba ben gezdirmem gerekecek ama bir yandan da kendi gezse olmaz mi diye dusunuyorum. Bazen acaba samimi olurmuyuz diyorum. Bazen de keske ben gezerim dese beni karistirmasa olaya diye dusunuyorum. Bir de eger benle gezerken benimle samimi olmadigini sırf yaninda biri olsun diye benle gezdigini farkedersem direk kendisine tavir koydugumu belli ederim tatsizlik cikar diye de dusunuyorum. Bence benimle gezmek isteyecegini sanmiyorum ama off bu akrabalarda iste boyle 😏😏😏😏
Güncellemeler
+1 yıl
Dua etsekte keske yagmur falan yağsa ya , aslinda boyle dusunmek istemiyorum ama odamda otururuz boyle olunca zaten benle mi konuscak gidip gezip fotograf mi cekincek bir suru amann bir de bana fotografimi surda burda cek derse telefonunu bozasim gelir 😂😂😂
Şehir disindan misafir gelcek sizce yaptigim dogru olurmu?
Cevapla