Hepinize merhaba siteye üye olalı 1-2 gün oldu. Ne var ne yok diye gezinirken bir arkadaşın Rus kızlarını öven sorusunu gördüm. Rusya ve İngiltereye mermer ve granit ihracat yapan bir firmanın yönetim kurulu üyesiyim. Sık sık rusyaya gidip geliyorum. Evet gerçekten 17-35 yaş aralığında oldukça güzeller ama 35 inden sonra genç kalanını görmedim. Evrim geçiriyorlar bile diyebilirim. Rus erkeklerini beğenmezler çünkü gerçek manada çirkin kaba ve kadına değer vermeyen erkeklerdir.
Rus kızları asla güzellikleriyle hava atmazlar. Ama erkek arkadaşlarım sanmayınki güzelliklerinin farkında değiller. Tabiki farkındalar.Ama size öyle davranıp gözünüze girmeye çalışıyorlar. Artı evlilik drumunda din konusunun problem yaşatacığını düşünüyorum. Çocuğu anne yetiştireceği için annenin aile yapısına ve inançlarına daha yakın olacağını düşünüyorum. Türk kızlarınında çirkin olduğuna asla katılmıyorum. Benimle beraber asistanımda geliyor rusyaya ve inanın hiçte çirkin değil. Hatta rusyada sıradan değil dahada güzel ve çekici oluyor. Senin asistanın güzeldir diğebilirsiniz ama arkadaş grubumlada gittim ve 3 kız arkadaşım da vardı grupta sizi temin ederim. Çoğu rus erkeği onlara bakıyordu. Niye ? Çünkü sıradan değiller. Çirkin hiç değiller. Zaten bu Türk kızları çirkindir diyen arkadaşlar Türkiyenin neresinde yaşıyor anlamıyorum.
Ha burda mesele rus kızıda değil ingiliz kızı ilede evlenilmez. Hiç biri benim memleketimin kızı ile benim ırkımdan bir kız ile benim toprağımdan su içmiş bir kız ile doğduğunda ilk benim dilimi ve dinimi öğrenmiş bir kız ile bir olabilirmi ? Soruyorum size erkek arkadaşlarım.
Rus kızları asla güzellikleriyle hava atmazlar. Ama erkek arkadaşlarım sanmayınki güzelliklerinin farkında değiller. Tabiki farkındalar.Ama size öyle davranıp gözünüze girmeye çalışıyorlar. Artı evlilik drumunda din konusunun problem yaşatacığını düşünüyorum. Çocuğu anne yetiştireceği için annenin aile yapısına ve inançlarına daha yakın olacağını düşünüyorum. Türk kızlarınında çirkin olduğuna asla katılmıyorum. Benimle beraber asistanımda geliyor rusyaya ve inanın hiçte çirkin değil. Hatta rusyada sıradan değil dahada güzel ve çekici oluyor. Senin asistanın güzeldir diğebilirsiniz ama arkadaş grubumlada gittim ve 3 kız arkadaşım da vardı grupta sizi temin ederim. Çoğu rus erkeği onlara bakıyordu. Niye ? Çünkü sıradan değiller. Çirkin hiç değiller. Zaten bu Türk kızları çirkindir diyen arkadaşlar Türkiyenin neresinde yaşıyor anlamıyorum.
Ha burda mesele rus kızıda değil ingiliz kızı ilede evlenilmez. Hiç biri benim memleketimin kızı ile benim ırkımdan bir kız ile benim toprağımdan su içmiş bir kız ile doğduğunda ilk benim dilimi ve dinimi öğrenmiş bir kız ile bir olabilirmi ? Soruyorum size erkek arkadaşlarım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar