Rus kızıyla evlenmek saçmalıktır. Sizce erkekler ?

Hepinize merhaba siteye üye olalı 1-2 gün oldu. Ne var ne yok diye gezinirken bir arkadaşın Rus kızlarını öven sorusunu gördüm. Rusya ve İngiltereye mermer ve granit ihracat yapan bir firmanın yönetim kurulu üyesiyim. Sık sık rusyaya gidip geliyorum. Evet gerçekten 17-35 yaş aralığında oldukça güzeller ama 35 inden sonra genç kalanını görmedim. Evrim geçiriyorlar bile diyebilirim. Rus erkeklerini beğenmezler çünkü gerçek manada çirkin kaba ve kadına değer vermeyen erkeklerdir.

Rus kızları asla güzellikleriyle hava atmazlar. Ama erkek arkadaşlarım sanmayınki güzelliklerinin farkında değiller. Tabiki farkındalar.Ama size öyle davranıp gözünüze girmeye çalışıyorlar. Artı evlilik drumunda din konusunun problem yaşatacığını düşünüyorum. Çocuğu anne yetiştireceği için annenin aile yapısına ve inançlarına daha yakın olacağını düşünüyorum. Türk kızlarınında çirkin olduğuna asla katılmıyorum. Benimle beraber asistanımda geliyor rusyaya ve inanın hiçte çirkin değil. Hatta rusyada sıradan değil dahada güzel ve çekici oluyor. Senin asistanın güzeldir diğebilirsiniz ama arkadaş grubumlada gittim ve 3 kız arkadaşım da vardı grupta sizi temin ederim. Çoğu rus erkeği onlara bakıyordu. Niye ? Çünkü sıradan değiller. Çirkin hiç değiller. Zaten bu Türk kızları çirkindir diyen arkadaşlar Türkiyenin neresinde yaşıyor anlamıyorum.

Ha burda mesele rus kızıda değil ingiliz kızı ilede evlenilmez. Hiç biri benim memleketimin kızı ile benim ırkımdan bir kız ile benim toprağımdan su içmiş bir kız ile doğduğunda ilk benim dilimi ve dinimi öğrenmiş bir kız ile bir olabilirmi ? Soruyorum size erkek arkadaşlarım.
Rus kızıyla evlenmek saçmalıktır. Sizce erkekler ?
Cevapla