Sınıfta hiç kimse doğum günümü kutlamadı, diğer çocuğa ise pasta aldılar. Neden beni kimse sevmiyor?

Arkadaşlar izmirde bir üniversitede okuyorum. Bu sene ilk senemizdi. Ben sınıfta kimseye karışmayan , herkese uyum sağlayan , ağzından küfür çıkmayan efendi biriyim. Diğer çocuk ise 2 defa kavga çıkarttı ve sürekli kavga peşinde olan, her cümlenin sonunda ya diyen. Aklı fikri karı kız olan bir tip. İkimizinde doğum gününü bütün sınıf biliyordu. Bana bir tane mesaj atan bile olmadı. Onun için sınıfa 3 pasta getirdiler ve kutladılar. Anlamadığım şu insan kötü olunca mi kazanıyor seviliyor?
Güncellemeler
+1 yıl
Her cümlesinin sonunda a q diyen olacaktı o
Sınıfta hiç kimse doğum günümü kutlamadı, diğer çocuğa ise pasta aldılar. Neden beni kimse sevmiyor?
Cevapla