Şu kartlardan bastırıp cüzdanda saklayacağım bu gidişle. Daha verimli bir alternatif bulamadım henüz. Kartın arkasında da numaram. 
Merhaba güzellik...

Merhaba güzellik...

Bahsi geçen karşı cinsi ele geçirebilirim, sadece arkadaş olmak istiyorsam yakın davranırım gülerim bilgi alışverişi yaparız.
Ama ben ciddi ciddi hoşlanıyorsam ibresini bozmaya çalışıyorum. Dengesizlik tanımına uymayı amaç ediniyorum. Birlikte uzun uzun konuşup gülüşüyoruz, elimi tutmak istiyor misal, ya da öpüşmek istiyor ben hazır değilim diyorum uzun uzun tatlı tatlı anlatıyorum. Uğraşıyor uğraşıyor, monotona bağlamazsa oyunlarım, ona gösterdiğim yolda yürümeyi dert etmiyor. Ben çok kötü bir kadınım.
Eskiden utangaçtım ama şimdi pek değilim.
Eskiden hiçbir kızla konuşamayan ben geçen sene 2 kız arkadaşı yanındayken kıza gidip biraz konuşabilir miyiz diyen adamım. İnsanlık için küçük ama benim için büyük bir adım. Sonuç negatifti ama olsundu.
ooo tebrikler 😂
böyle böyle başarı gelir :D
Olacak olacak 😂
Seviyorsam açılırım zaten ;) o konuda becerikli olduğumu düşünüyorum , hatta şöyle söyleyeyim ; Sinsi davranırım, yavaştan belli etmeye başlarım
Biri bana böyle bir kart verse etkilenirfim. Çok romantik bence
şaka yapmıyorsun inşallah?
Cevap
12Cevap
Yok anam ne yaptiysak olmuyor. Bundan sonra kararliym denemem. Kizlar beni reddetmeyi hobi haline cevirdi.
Açılırdım herhalde çekinirim ama söylerim gerisi ona kalmış her türlü cevaba hazır olmak lazım.
Huyu huyuma, suyu suyuma uygunsa allem eder kallem eder ayarlarım...
Berbatım. Bir kez böyle bir hata yaptım bir daha da olmaz sanırım
İstersem acemi bir şekilde giriş yaparım. Topu attıktan sonra kaleye sürmek karşı tarafa kalmış.
Açıldım. Sonuç olumsuzdu :)
Sevgi karşılıklı olmayınca reddedilmek kaçınılmaz oluyor
Açıldım, hemde iki farklı insana ama ikiside olumsuzdu. Sonuncu reddeden kişiyi unutamadım alt üst oldu dünyam
Onu gerçekten istiyorsam gidip açılırım. Öyle biri çıkmadı hala ama olsundu.
😂😂😂 çok iyiydi
ben açılma konusunda cesarettim var ama konuşma ve kendimi ifade de beceriksizim
Daha önce birine açılmadım.
Zorluk ve kolaylık derecesinden bi'haberim..
Bende birinin gazına gelip açıldım tabiki olumsuz halbuki niyeti olduguda belliydi yalan dolan iste hic bulasmayın derim
Çok iyi yaparsın iyi numara hayata geçir bunu 😀
haha sence yanıt alır mıyım
illa ki alırsın çünkü hayır ve düşünmek istiyorum da diyebilir bunlarda yanıt 😁
bana olumlu yanıt lazım. o ikisinin arkasına da numaramı yazayım en iyisi 😉😂
öyle yap mantıklı 😀;)
Çok aşırı beceriksizim.
Aşırı sevmem lazım yoksa hayatta
profildeki sensen eğer çok dominant intriguing bir tipin var
Aynen doğru öyle soyleniyor
Yapamıyorum benlik degil
Ben duygularımı direkt söylüyorum.
evet demiş ya bakın yırtık
tebrikler
O konuyu henuz hic beceremedim
Düşünmek istiyorum 😸😸😸
Kırmızı kurdele ile açılış yaparım.
ne çok iyi ne de çok kötü. idare eder diyelim.
hahahh 😄 beceriksizim ama su kart baya iyi 😄
etkili olur mu dersin?
ben değişik hoş buldum ama sevmeseydim hayir i kesip verirdim.
İnstagramdaki tum fotolarını seri begenmek
instagram aşklarına karşıyım
Hic iyi degildim, esim acilmisti neyseki
Ayy bu ne kdr gzl bisi 😊
Master yaptım da olmadı platonikte kaldık 😂
eski denizciyim açılmak bizim işimiz
@TripAtanHamster sorun anlatsın
Onunda hislerinin olduğunu düşünüyorsam beklemem.
Şu kartlar dan bir top da ben alicam en sonun da
Karşı taraf beni sevmiyosa söylemem
Açılmam. Açtırırım.
iddiaya gel
Otobüste görüp arkasından koşup konuşacak kadar.
Beğenirsem açılırım
Mantıklı.
Direk yürürüm
direk dansı gibi mi
Çın çın çın çın Avookado
Guzel kart 😂
Sıffır sıffır sıffır
çok kolay bence..
taktik güzelmiş :D
Karşı cinse açılmam
yetenkszm
direkt söylerim ben
bilmiyorum valla
Mantıklı
Direk olaya girrrim
Beceremiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar