Çok şişkoyum çok üzülüyorum napicam ben?

Sevdiğim iki kişiyi de bu yüzden kaybettim. ailem de sırf bu yüzden yıllardır bana değer vermiyor abartmiyorum. ablam çok üzüyor beni çok rencide ediyor aşağılıyor eziyor. bıktım. ben de bu kadar şeyin üzerine hirslanamadim daha da depresyona girdim ve hiç evden dışarı çıkmak istemedim her yerim yağ oldu 35kilo fazlam var. Çok korkunç bı görüntü kilo. vücudum çok kötü oldu. ama imkansız gibi geliyor her şeyden de vazgeçmiş gibiyim
Güncellemeler
+1 yıl
Bana sporu sevdirecek biseyler söyleyin lütfen
Çok şişkoyum çok üzülüyorum napicam ben?
Cevapla