Insanlar bana ruh gibisin diyor sorun ne?

25 yasındayim ve hicbir insana guvenmiyorum hatta aileme de. Telefon rehberimde hickimse kayitli degil insanlardan nefret ediyorum. Tanidik birisini gorunce yolumu degisiyorum sirf muhabbet kurmasin diye. Insanlar bana ruh gibisin diyor neden dedigimde verdikleri cevap genelde şu " insanlarla muhabbet kurmuyorsun, sosyal bir aktiviten yok, hic gulmuyorsun konusmuyorsun" gercekten de boyleyim belki daha fazlasi mutsuz degilim cunku kendimi insan olarak gormuyorum. Insanlar beni konusturmak icin gecmiste yasadigim olaylardan kazalardan bahsedip bundan komik bir durum cikartiyorlar soze karisip kendimi savumuyum diye ama ben yine konusmuyorum. Insanoglu gerizekalidir, suru psikolojisiyle yasayip gebereceksiniz.
Güncellemeler
+1 yıl
Not: narsist değilim. Sadece insanlar ile ayni grupta degerlendirilecek kadar asagilik olmadigimi dusunuyorum
Insanlar bana ruh gibisin diyor sorun ne?
Cevapla