Bu konuda biraz hassaz davranıyorum çünkü çok tuzlu veya tatlı yiyecekler onları ishal yapıp ölümüne sebep olabiliyor. Sizce ne vermeliyim? En uygun yemek nedir? Poğaçayı ıslayıp verdim bir sakıncası varmıdır?
bak kardeşim bu konuda bende çok hassasım benim de kedim var kediler öyle herşeyi yemezler köpek gibi değillerdir kediler kuru mamaları hiç sevmezler (büyük bir kısmı) süt desen çok doyurmuyor o yüzden sana tavsiyem akciğer alman özellikle kışın çok iyi olur yazın bir şekilde karınlarını doyuruyorlar kuş, fare yakalayıp
tavuk felan yiyorsunuz ya tavuğun kemiğini birçok yemekten daha çok seviyorlar ben de van kedisi besliyorum normal hoşuna gidecek şeyleri hatta krdi mamasını bile yemez ama tavuğun kemiklerini çok seviyor. kemiği ayırıp bir poşete koy içine de ekmekleri küçük küçük böl koy yer hepsini 💛
aslında bir şey vermene gerek yok şihirde çpk fazla yiyecek buluyorlar, zaten o yüzden sayışarıda çok fazla işin aslı salamı yiyip sıcuğu beğenmeyen sokak lrdileri vat yinede vicdanın el vermiyor ve kendini verince iyi hissediyorsun değil mi ver poğaçayı bir şey olmaz herhalde ya
ben bizim sokaktaki kedilere kuru mama peynir ton baligi et ciger artik ne yaparsak ayiriyoeum onlara oyle veriyorum yiyiyor onlarda alistirnama kiziyorlar demissin birak alissinlar gelsinler pesinden sen onlari karnini doyurdugun icin ahirette ne cok mujdeleneceksin kim bilir
Dün haşlanmış yumurta verdim. Bayağı saldırdılar yani :) Yalnız, beyazını yemeyebilirler. Başka bir kediye ver yemezlerse. İlla ki yiyen olur. Ayrıca kuru mamadan yetişkin kedilerin zarar göreceklerini zannetmem. Yavrulara ise kuru mamayı tavuk suyu/süt ya da suyla ıslatıp verebilirsiniz.
Ben fırında tavuk falan olunca kendi yiyeceğimin çeyreği veya yarısını veriyordum, sen de öyle yapabilirsin. Veya marketlerden güvenilir kuru mama alıp koyabilirsin önlerine
Yoğurt ekmek verebilirsin fazla vermemek şartıyla haşlanmış yumurta verebilirsin kemik falan verme zarar verebilir balık falan verebileceksen iyi piştiğinden emin ol çiğ bişey sakın verme parazit yapar
Valla kedim hiç kabız olmadı. Barınaklarda genelde kuru mama verirler. Ama kuru olmasın dersen tavuk suyu tarzında bişeyler verebilirsin. Ben ciğer pişirip veriyorum bizim kerataya
İşte pişirme imkanım yok evdekiler alıştırmama karşı çıkıyorlar gizli veriyorum. ıslak mamanın kokusu biraz kötü oluyor ton balığı versem sağlığa zararı olur mu sence?
En İyi Cevaplar