Hiç kimseyle görüşmüyorum arkadaşım yok sanırım sizde de durum böyle mi?

Canlar ben 19 yaşındayım ben bugüne kadar herkese iyi davrandım sevgi saygı hepsi vardı hatta 1-2 kerede olsa insanları arayıp hatırlarını sordum görüşelim diye ama bugüne kadar kimse yanımda kalmadı hep yalnız boş takılıyorum sanki hayaletim yanımda kimse kalmıyor telefon rehberine bakıyorum hep boş insanlar bir sıkıntım olsa hiçbirini arayamam ben de diğer insanlar gibi arada sırada takılacağım insanlar olsun istiyorum yok malasef evdekilerde bana asosyal gözüyle bakıyor çık dışarı gez diyorlar gezicemde kimse olmadan nereye gideyim beraber zevk alacağım bir insan yok hiç haliyle evde takılıyorum bide pc başında sizce iyi davranmak suç mu çünkü ben bugüne kadar kimseden iyi birşey görmedim ayıbı varsa söylemedim kusuru varsa söylemedim yani elimden geldiğince iyi davranıyorum ama yok yani artık kendimi volkana benzetiyorum herkese bağıra çağıra konuşasım var siz de durumlar böylemi sormak istedim bilimde kafayı tek ben mi yiyorum öğrenmek istedim
Hiç kimseyle görüşmüyorum arkadaşım yok sanırım sizde de durum böyle mi?
Cevapla