Bir kadının lakabı sizce neden "kerpeten necla" olur?

peki senin lakabın ne?

Benim "papi, șami, yaso"... papi kedimin ismiydi oradan kaldi bir 6 7 sebe kyllandim.. Yaso ismimin kisaltmasi.. Șami de uyum saglama ozelligimden dolayi denirdi bir ara mesela..
Bir kadının lakabı sizce neden "kerpeten necla" olur?
Cevapla