** alkol ve sigara kullanmıyorum şimdiden yazıyım
Kendime bakmak istiyorum birkaç öneri yazar mısınız?
** alkol ve sigara kullanmıyorum şimdiden yazıyım
Dişlerine çok özen göstermelisin en önemlisi. Düzenli fırçala ve doktora kontrollerini git, saçın kırıksa felan kestirebilirsin uzunsa şekil verdirebilirsin. Cilt sorunun varsa araştırıp güzel işe yarayan peeling alabilirsin. Ve son olarak şık giyin güzel yerlerde takıl arkadaş edin.
Son yazdığın kısmı nasıl yapacağımı bilmiyorum gerisi tamam da :D '' Ve son olarak şık giyin güzel yerlerde takıl arkadaş edin.''
Su vucut için lazım. hastalık olur yani. O yuzden her gün içmen gereken kadar su iç. Cilde de iyi gelir hem de sağlıklı olsun. Kılo sorunun varsa spora başlamak mükemmel fikir!
Şık giyinmek? fikrin vardır mutlaka. Mesela boyun felan uzunsa fit vucudun varsa günlük için spor tarzı güzel oluyor ben yakıştırıyorum. Yani güzel güzel t shirtler al işte orasını sen bilirsin
Sakal bana göre değil pek o yüzden braun waterflex diye bir makineyle duşta alıyorum sıfır tertemiz oluyor, onun haricinde dediklerini uyguluyorum ama sadece kıyafet işinden pek anlamıyorum güzel şeyler beğeniyorum instagramda vs bazı mankenlerin üstünde zevkim var ama almayı bilmiyorum pek o konuda ne önerirsin para sıkıntım yok ama çok da yüksek değil belirteyim.. ha bu arada arkadaş konusunda da uyum sağlarım ama son zamanlarda kendimi mi sevmiyorum depresyonda mıyım bilmiyorum biraz yalnızım
Almayı beceremiyorum ve ne yazık ki senin gibi bir tanıdığım arkadaşım yok çevremde çıkıp alayım :(
pahalı kıyafetler almana gerek yok. Normal fıyatta satılan normal t shirtler zaten erkek giyimde çok hoş t shirtler oluyor. mesela babam maviden giyiniyor gayette güzel oradada vardır büyük ihtimal burada erkekler için mağazalar oluyor aşırı güzel şeyler yani. Ara diyelim bulursun
tamam teşekkür ederim yardımların için :) +
Aynaya uzun uzun bakarsan bakımlı olursun...
Şey tamam pardon :Dd Kendini güzel hisset, ilgilendiğin bir spor dalı olsun onu hayatının önemli bir yerine koy. Saçlarını tanı, konuşma üslubun da güzelse oh cillop.
düz saça sahibim ve şekil verince çok güzel ama bazen çabuk bozuluyor ve beni saç baya etkiliyor bu konuda önerebileceğin bir şey var mı?
Aslında çoğu kişi dağınık görünen saçları daha çok sever :D Ama düzce bilemem, 3e filan vurdurabilirsin
yok vurdurmak bana göre değil -,-
Ben yaptigim seyi soleyem her gece yuzume maske yaparim duzenli sporumu yaparim hergun. Dusumu alirim disimi fircalarim saclarima sekil flb parfum dedorant guzel giyinirim ozenirm ben bunlari yapiyorum sende yap bunlari
Cevap
1Cevap
aynaya bakarak bakabilirsin
ayna da bana bakıcak mı..
:DD felsefe mi okuyorsun
anladım peki bölüm ne? :dsda üni de yani hayatta değil
günde iki dişlerini firçala
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar