Sivas'ta Kaymakam ile Devlet Hastanesi personeli birbirine girdi. Olay geçen 3 Ağustos günü akşam 21:00 civarında yaşandı. İddiaya göre; ateşi çıkan Sivas'ın Yıldızeli Kaymakamı Hakan Keskin, Devlet Hastanesi'ni arayıp nöbetçi doktoru evine çağırdı ve bir sağlık personelinin de tedavisi bitene kadar yanında durmasını istedi. O sırada Devlet Hastanesi'nde bir doktor ve görevli 3 kadın hemşire vardı. Nöbetçi Doktor Kubilay Göktürk, yasa gereği görev yerini terk edemeyeceğini ve 112 Acil ekibini eve gönderip, tedavi ve tetkikleri hastanede yapabileceklerini söyledi. Bu cevaba kızan Kaymakam soluğu hastanede aldı.
Hastane koridorunda doktora, “Buradaki herkesten, her şeyden ben sorumluyum. Bu hastanenin sahibi de benim. İlla senin ayağını mı kaydıralım?” diye bağırdı. Doktor Göktürk ve 3 hemşire, “Bizi tehdit etti” diyerek kaymakam hakkında tutanak tuttu. Kaymakam ise “Bu doktor hakkında derhal soruşturma başlatılsın” diyerek telefonla talimat verdi.
“Kimse uşağın değil"
Olayla ilgili Türk Sağlık-Sen Sivas Şubesi sert tepki gösterdi. Şube Başkanı Kürşat Öksüm, “Kimse senin uşağın değil. Eğer gerçekten hastaysan, hastaneye geleceksin. Nöbetteki sağlık çalışanını ayağına çağıramazsın” dedi. Sendika, Sivas Valiliği'ni de olayla ilgili kaymakam hakkında soruşturma açmaya davet etti.
Rezil bir durum değil mi arkadaşlar doktor onun evine gittiğinde acile durumu ağır bir hasta gelirse nolucak? Kaymakam olup adam olamamak dedikleri bu olsa gerek.
Hastane koridorunda doktora, “Buradaki herkesten, her şeyden ben sorumluyum. Bu hastanenin sahibi de benim. İlla senin ayağını mı kaydıralım?” diye bağırdı. Doktor Göktürk ve 3 hemşire, “Bizi tehdit etti” diyerek kaymakam hakkında tutanak tuttu. Kaymakam ise “Bu doktor hakkında derhal soruşturma başlatılsın” diyerek telefonla talimat verdi.
“Kimse uşağın değil"
Olayla ilgili Türk Sağlık-Sen Sivas Şubesi sert tepki gösterdi. Şube Başkanı Kürşat Öksüm, “Kimse senin uşağın değil. Eğer gerçekten hastaysan, hastaneye geleceksin. Nöbetteki sağlık çalışanını ayağına çağıramazsın” dedi. Sendika, Sivas Valiliği'ni de olayla ilgili kaymakam hakkında soruşturma açmaya davet etti.
Rezil bir durum değil mi arkadaşlar doktor onun evine gittiğinde acile durumu ağır bir hasta gelirse nolucak? Kaymakam olup adam olamamak dedikleri bu olsa gerek.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar