eksileyen ben değilim
ama eksileyenlerede çok görmeyin çünkü haksız cevaplar veriyor bazıları
Marmara Hukuk okuyorum...Hukukta iyi bir okul Marmara...ama bayagi zorluyorlar 10 yildir mezun olamayan adamlar taniyorum mesela...
hukuk kolay değil gerçekten
sen kaçıncı yılındasın peki?
iyi ya ne güzel :)
umarım iyi yerlede olursun
darısı bana :)
inşallah :)
allah hakkımızda hayırlısını versin
boğaziçi,itü iyi de hangi bölüm istiyorsun.ona göre söyleyelim.
hukuk
Kaç tane var sanki yaz bir kâğıda gözünü kapa elini üzerine bastığına git.
Boğaziçi, Galatasaray ve İTÜ
teşekkürler
itü olacak sanırım
okuduğum üniversiteden memnun olmak istiyorum
sence hangisini seçmeliyim?
hukuk istiyorum
o zaman ilk tercihimi galatasaraydan yana yapıyım
çok teşekkür ederim
teşekkürler :)
hepimizin hakkında hayırlısı olsun
iyi geceler :)
Cevap
7Cevap
özel üniversitelerin ortamlarının daha iyi olabileceğini düşünüyorum. marmarada okudum, iyi değildi
neden marmara iyi değil ne açıdan ?
özeli bende istiyorum ama tam burslu kazanmam lazım
umarım
teşekkürler
mühendis olacaksan Yıldız Teknik Üni. Hukuk ise İstanbul Üni. başka bir şey bilmiyorum :)
boğaziçi varken dağılın bence .
bölümünü söle sana üniversiteni sölüyüm :D
:D hukuk
gör geleceğimi :D
tamm dur bakıyım geleceğine :Dhımm.istanbul hukuk :D
iyi ya bak sana güveniyorum :D
çekemeyenler beğenmio yorumumu hemen basıo aşağıya :Dadalet mi bu..pehh
ekle beni kazanınca mesaj atarsın..haberim olsun..haklı olduğumu bilmek isterim :D
kazandığımda haber ederim sana merak etme sen :D
eksileyen kim bilmiyorum bu arada herkesi eksilemiş
peki ole olsun...yalnız haber etmessen çok pis beddua ederim haberin olsun :D
beddua mı yakışmadı bak bu sana
napıyım ama :( elimden başka bişey gelmio ki :)
keremarslan geleceğimi görmüşken bide iyi güzel anlaşmışken nasıl böyle yaparsın :(
beddua mı edeceksin bana :(
iyi anlaştık diosan sorun yok bakalım onu sonuçları bildirirsen anlıcam.. :Dşimdilik etmiom beddua faaln hadi yine iyisin.. :D
hakkımızda hayırlısı olsun
beddua konusuna şakalaştık ama bu bende olsam başkasıda olsa kimseye beddua etme
aman şimdi de öğüt vermeye başladı kızımız :D
:D benden söylemesi :D
imana geldim yani sayende ..o derece..artık beddua da yok yalanda yok. :D
evet işte gerçek kerem arslan bu :D
sana bişey solucem ama sakın sen bana beddua etme :Dtamam ?
peki söyle
bi önceki yorumunda gerçek kerem arslan dedin ya sen...aslında gerçekte yok böle biri. :D ben babanım falan diomuşum :D
demek aranıp durduğum baba diye dolandığım ama bulamadığım kişi senmişsin :D
tamam şımarma :D
hahaa :D
iyi valla ya bende alınırsın falan sanıdm :D iyiymiş :D bu arada bende çıkıorum şimdi sana iyi üniversiteli rüyalar...:D aaa bak üniversiteli rüyalar demişken ..bişeyin hayırlı olup olmadığını öğrenmek için istiare namazı mı ne vardı..onu dene bi.netten bak
:D
evet biliyorum istiare namazı
ama şimdi yapmam onu sınava yakın yapıyım
bu arada iyi geceler
tamam sen bilirsin :Dii geceler
:)
türkiyede üniversiteye giriş sınavla biliyon dimi?
soruya göre cevap vermeyeceksen boş yere yer kaplama
eksileyen ben değilim kimseyi eksilemedim hatta +1 sana
ama bu davranışın yanlış
bölümüne göre değişirr ;)
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ :)
ODTU'yu Istanbul'a tasimislar.
istanbuldan sormuştum
İstanbul mu yazmıssın , pardon :D
Galatasaray , Marmara güzel üniversiteler
anladım sağol
Marmara der çekilirim.
Köprü altı üniversitesi kaldrım mühendisliği
Devlet diyorsan İstanbul özel ise Koç derim.
Mimar Sinan...
Zürafa yokuşu üniversitesi ,d
bölüme göre değişir
Bolum?
hukuk
Galatasaray.
teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar