Evet arkadaşlar artık bıktım usandım. Bunu örneklerle anlatacağım. Evet başlıyorum.
Örnek 1
Mesela starbucks a gidiyorum bir kahveyi bile rahat içemiyorum. Hemen oo naber kanka nasılsın? Ya ben seni yerim bilmem ne 😒 Yeter be durun da iki kahve içek diyesim geliyor.
Örnek 2
Markete gidiyorum. Kasaya geliyorum. Kasiyer aaa nasılsın xxx diyor. Bende iyiyim filan diyorum. Sonra muhabbet uzadıkça uzuyor. Ya hadi be canım bir şu ürünleri geçirde eve gideh diyesim geliyor.😒
Örnek 3
Önemli bir maç gününde maçı evde izlemek istiyorum. Ama telefon o gün hiç susmuyor. Ya gidiyoruz değil mi bugün beraber izleriz falan filan. Lan cehennemin dibine gidin ben pembe ayıcıklı patiklerimle evimde yayıla yayıla izlemek istiyorum o maçı. 😒
Örnek 4
Arkadaşlarla biryere gidiyoruz. Hemen hadi bir foto çekelim. Ben istemiyorum tabi. Ama yok sen olmazsan olmaz. Fotoğraftada en iyi hep fotoyu instagrama atan çıkıyor. Lan kendinin kötü çıktığı fotoyu atsana eyşann diye yorum atasım geliyor. Birde niye ben o fotoda olmak zorundayım. İstemiyorum sizinle aynı karede olmak işte.😒Sonuç olarak şu an kendime nutellalı ekmek yaptım onu yiyorum. Hayat böyle bişey işte.
Örnek 1
Mesela starbucks a gidiyorum bir kahveyi bile rahat içemiyorum. Hemen oo naber kanka nasılsın? Ya ben seni yerim bilmem ne 😒 Yeter be durun da iki kahve içek diyesim geliyor.
Örnek 2
Markete gidiyorum. Kasaya geliyorum. Kasiyer aaa nasılsın xxx diyor. Bende iyiyim filan diyorum. Sonra muhabbet uzadıkça uzuyor. Ya hadi be canım bir şu ürünleri geçirde eve gideh diyesim geliyor.😒
Örnek 3
Önemli bir maç gününde maçı evde izlemek istiyorum. Ama telefon o gün hiç susmuyor. Ya gidiyoruz değil mi bugün beraber izleriz falan filan. Lan cehennemin dibine gidin ben pembe ayıcıklı patiklerimle evimde yayıla yayıla izlemek istiyorum o maçı. 😒
Örnek 4
Arkadaşlarla biryere gidiyoruz. Hemen hadi bir foto çekelim. Ben istemiyorum tabi. Ama yok sen olmazsan olmaz. Fotoğraftada en iyi hep fotoyu instagrama atan çıkıyor. Lan kendinin kötü çıktığı fotoyu atsana eyşann diye yorum atasım geliyor. Birde niye ben o fotoda olmak zorundayım. İstemiyorum sizinle aynı karede olmak işte.😒Sonuç olarak şu an kendime nutellalı ekmek yaptım onu yiyorum. Hayat böyle bişey işte.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar