Protein oranı gerçekten güzel ama fiyatı oldukça pahalı bana göre o yüzden çoğu sporcu tüketmez diye düşünüyorum ama ara öğünlerde veya çok acil durumlarda kullanılabilir
Çoğu AVM'de 6-7 TL civarı satılıyor diye biliyorum ben ve içerisine gereksiz aminoasitleri doldurarak protein değeri şişirilmiş de olabilir gerçekten güvenilir kaynaktan ve ilk elden nasıl yapıldığını görmek gerek
İçimde çalışan bir arkadaş tavsiye etti. Bildiğin 30 gr protein varmış zararlı içerik kesinlikle olmadığını söylüyor marketten alırım neden 7 tl vereyim ki avmlerde
En İyi Cevaplar