Arkadaşlık nasıl kurulur, daha da önemlisi nasıl sürdürülür?

İnsanlarla iletişimim iyi, diyaloga girmekten korkmuyorum ama kimseyle uzun süreli arkadaş kalamıyorum. İnsanlar birbirlerine uzum süre nasıl tahammül ediyor hayret ediyor özeniyorum. Hadi hayırlısı. Evet size soruyorum, arkadaş nasıl edinilir? Nasıl sürdürülür?
Arkadaşlık nasıl kurulur, daha da önemlisi nasıl sürdürülür?
Cevapla