
shakira'nın fotoğrafını basıp ''masajcı süreyya'' yazmışlar yahu :D
melih başgan bişey yapmıcaksa en azından shakira sevenler toplanıp bu işe bir dur demeliler. !!
çevre kirliliği resmen , bu nedir ya?

Evet rezalet hemen hemen her semtte özellikle tandoğan sonrası cebeci ulus pavyon önleri köprü alt üst her yerde var ama bir dönem yasaktı.. sıhhiye den kızılaya yürürken eski balıkçıların oldugu sokak komple dolu olur gece arabadan geçerken atıyorlar yollara o değilde bunları arayacak kadar ahmak var mı acaba..
Dur diyemiyoruz malesef. Senelerdir bu böyle. Ben 5 yaşındaykende vardı şimdi 21 yaşındayım düşün.
çocukluğumdan meşurdur ulus kızılay birde cebeci vardı
benim gördüklerim
esin
yağmur
su
bahar
selin gibi isimler sen nerde gördün o ismi :D
maltepede gazino ve pavyon olduğunda da normal yaaa unun önüne geçmek biraz zor
Ohooo ben 6 yıla yakındır Ankara'da yaşıyorum ve bu rezaleti görmediğim gün olmadı. Muhtemelen başganında onayı vardır bu konuda :D
Cevap
24Cevap
Necatibeyin bitki örtüsü tamamen bu ulusu söylemiyorum bile birde çekinmeden arabayla ata ata gittiklerini gördüm 😅
Ben bunun koleksiyonunu yapiyorum alfabetik sira halin de u harfi kaldi elin de olan angaralilar ulassin 😂
Hic aramadim ne cikacagi belli cunku 😂
Kesin Ankara hastanesinin önündeki kaldırım burası 😂😂
Bu kağıtları ilk ve tek Ankara'da görmüştüm bence çok saçma. Ne İstanbul'da ne de İzmir'de gördüm...
favorim avrilin resmini koyup travesti ceyda yazmalarıydı.
cocuklar atiyordur belidiye ne yapsin topla topla ayni
selena gomez in resmini koyup not: foto bana aittir diyen kadınlar gördü bu gözler o kartların üstünde =))
Yine kadınlarla ilgili, araba camlarına kadar koyuyorlar
Erotik ürün reklamları adam kimseye veremiyor en sonunda yola saçıp kaçıyo
Kaç kez denk geldim yürürken ceplerinden çıkarıp çaktırmadan etrafa savuruyorlar. Sinir oluyorum😒😤
Kızılayı bu kartları takip ederek bulmuştuk ilk gittiğimizde😅
Selena Gomezin resmini koyup çıtır kezban yazan var abi😂
Caydırıcı bir cezai işlem gerektiren bir durumdur malesef uygulanmıyor
O kartvizitleri atanlara Malesef cezai yaptırım yok :/
Süreyya hshsh 3 sene önce geldim. kizilay meydanında hep yerleedeydi. kadin da değil hepsi troydu
aynen ya ankarada askerlik yaptım yollarda hep bunlardan bar bir işe yariyirmu acaba 😂
Ya ahaha Ankara idol şehir ssjdjkd
ankaranin neresinde bunlar 😂😂
ben top memet i seviyordum :D
bir bitmediler :D :D
İstanbul da bile yok
Bildiğin şok oldum 😂😂
Vay bee buralarda yok boyle bisey
Ayy kahkaha attım 😂😂😂
Bentderesi kapanınca arttı iyice
Vazgeçmiyorlar bir türlü demek ki ise yarıyor
Masajci sureyya mi? Hic cekici gelmedi
Cebeci, kızılay...
Reklam stratejisi
Çok rezil bir şey :F
Ankara'da değilim
Bitmez bunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar