İnstagram sendromuuu? Lütfen yardım sizce instagramı kapatmalı mıyım?

Arkadaşlar bu aylardır kafama takılan ve bazen de beni yiyip bitiren bir sorun, sonunda buraya yazıyım dedim belki içim rahatlar diyee 😔
20 yaşına yeni girmiş bir üniversite öğrencisiyim, aslında instagramı sevmiyordum fakat 4 ay önce hadi açıyım dedim ve açtım. Okulda insanlar tarafından sevilen biri olmama karşın sosyal biri değilim, yani sadece bir tane çok yakın arkadaşım var o kadar.
Aslında 3 sene önce çok samimi çocukluk arkadaşım vardı ama maalesef benim eşekliğimden dolayı arkadaşlığımız bitti. İyi kalpli hoşsohbet eğlenceli bir kız olmama karşın değişik sebeplerden dolayı geçmişteki arkadaşlıklarımı sürdüremedim. O konulara girmek istemiyorum ama ergenlikte başıma gelen kötü olayların travmaları diyelim kısacası. Çok pişmanım ama zamanı geri alamıyorum.

Neyse okulda da kızlarla muhabbetim olmasına karşın hiçbiriyle yakın arkadaş değilim. Naber nasılsın ve günlük konuşmalardan öteye gidemedim konuşkan bir kız olmama rağmen. İşin tuhafı beni seviyolar biliyorum okulda gülüşüyoruz falan ama dışarıya taşınmıyor hepsinin farklı arkadaş grupları var çünkü.

Dolayısıyla doğru dürüst yakın arkadaşım olmadığı için instagramda kimse fotoğraflarımın altına yorum yapmıyor. Fotoğraflarımın hiçbirinin altında tek bir yorum bile yok. Belki basit bir sorun olabilir ama herkesin en azından birkaç fotosunun altına arkadaşları yazıyor. Bu yüzden profilime bakanlar beni asosyal olarak görücek diye çok korkuyorum. Fotoğraflarımın hemen hepsinde yalnızım zaten.
Beni asosyal ezik olarak görücekler diye o kadar çok korkuyorum ki instagramı kapatmayı düşünüyorum
Evet biliyorum 17 yaşlarımda bunalımdaydım bu yüzden herkesle iletişimim koptu bu yüzden sadece 1 yakın arkadaşım var ama çok pişmanım ve şu an milletle kaynaşmak için elimden geleni yapıyorum. Napıyım herkesin hayatı farklı geçmiş geriye alınmıyor 😔
Umarım ileride düzelir bu durum daha 20 yaşındayım

Benim durumumda olup da instagram kullananınız var mı kızlar varsa valla içim rahatlıcak😔
İnstagram sendromuuu? Lütfen yardım sizce instagramı kapatmalı mıyım?
Cevapla