Yeni taşındığım yerde nasıl arkadaş ortamı yaparım?

lise 3 'e gidiyorum okulum bana uzak olduğundan arkadaşlarım da uzak kalıyor o yüzden pek bulusamıyoruz, o yüzden bende mahalleden arkadaş yapmak istiyorum maksat vakit geçsin az da olsa sosyalleşelim ama apartman oldugundan hic yasıtımda cocuk yok ve arkadas edinemiyorum. Ama evin yakınlarında bir park var orda bir kaç grup birikiyor fakat aralarına nasıl ortamlarına girerim onu düsünüyorum ama giremiyorum çekiniyorum. Ha 1 kişi olsa da o soksa bari ortama diyorum yok arkadaş oda yok buralarda bazen keske hic tasınmasaydık diyorum orda ne güzel arkadaslarım vardı ama simdi hic yok nasıl arkadas edinirim önerisi olan?
Yeni taşındığım yerde nasıl arkadaş ortamı yaparım?
Cevapla