Evlenenler, çocuğu olanlar para topluyor insanlardan. Ben asla vermedim, vermem de. Kendim evlensem ondan bundan para da istemem. Maddi olarak hazir olmayanlar evlenmesin, çocuk dogurmasin o zaman. Sanki bana mı evlenmiş, çocuk doğurmuş.. Bu konuda eleştiriler de aldım, "Burada böyle bir şey var, evlenen, çocuğu olan para topluyor, o da vermek zorunda." diyenler de oldu. Neden zorunda oluyorsam? 😂 Başka zaman benimle arkadaşlık etmezler, para toplamaya gelince de gelip sormaya utanmazlar. Boyleleri nereden yüz buluyor, anlamıyorum.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Çalıştığınız yerde evlenen biri para toplasa verir misiniz?
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Çalıştığınız yerde evlenen biri para toplasa verir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar