İş yerinde para toplamaya nasıl bakıyorsunuz?

Evlenenler, çocuğu olanlar para topluyor insanlardan. Ben asla vermedim, vermem de. Kendim evlensem ondan bundan para da istemem. Maddi olarak hazir olmayanlar evlenmesin, çocuk dogurmasin o zaman. Sanki bana mı evlenmiş, çocuk doğurmuş.. Bu konuda eleştiriler de aldım, "Burada böyle bir şey var, evlenen, çocuğu olan para topluyor, o da vermek zorunda." diyenler de oldu. Neden zorunda oluyorsam? 😂 Başka zaman benimle arkadaşlık etmezler, para toplamaya gelince de gelip sormaya utanmazlar. Boyleleri nereden yüz buluyor, anlamıyorum.

Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Çalıştığınız yerde evlenen biri para toplasa verir misiniz?
İş yerinde para toplamaya nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla