İki insan arasindaki enerji? Etkilesim? Aurora?

Ben boyle bisey olduğunu bu zamana kadar dusunmezdim saçma gelirdi. Ama geçen biriyle ayni ortamda bulundum. daha o ortama girer girmez karsimdakiyle tuhaf bir etkileşim oldu zaman boyle yavasliyo gibi ya da sadece orda ikimiz varmisiz gibi. sanki değişik bisiy anlatamiyorum. boyle bisey var mı bu aurora denen şey bumu ya da bunun bir anlami var mi enerji dedikleri sey filan
İki insan arasindaki enerji? Etkilesim? Aurora?
Cevapla