24 yaşima gelmişim ben hala mustakillerde sobali evlerde oturuyorum millete imrenmekten biktim bunlari neden yaziyorum bilmiyorum ama gerçekten ndense bugun üzgün hissediyorum. Duşakabin bana lüks geliyor dogalgaz bulunmaz nimet parkeli ev güzellik huzur geliyor kaçiniz biliyrosunuz bunun kiymetini. Ben de bu gecekondulardan ve bodrumlardan biktim akrabalar bile bize aç diyorlar. Sürünüyo diyorlar bütün bu kötü hayat yetmiyo bide milletten aşagi goruluyoz. Ha internet var ama diyeceksiniz var evet varda zengin miyim devletin verdigi ogrenim kredisi. Anliyor musuniz beni anlayabiliyor musunuz?
Cevabın nedir?
Cevapla
Aile & Toplum konusunda 474 cevap paylaştı. Binadaiar oturanlarfa deli gibi müstakil ev arıyo emin ol biz dahil.. O kadsr pisman olursun ki sana lüks gelen yerlerde insanlar iç içe nefes alamıyo ses pislik anlasamama soba mı? Isınamama tek odada olan sobahla bütün evi ısıtırsında her odada yanan kaloriferlerle çoğu zaman evi ısıtamazsın kolay kolay rahatça yürüyüp hareket edemezsin belirli bir saatten sonra yan tarafın kavgası üst komsunun bebeği alttakinin gürültüsü soldakinin yemek kokusu kiradaysan ev sahibi derdi ev sahibiysen aidat bina masrafları herkesle uzlasma hali parkeler mi su dokemezsin ıslak silme sildin mi kurula kabarır yürüdüğünde ice girip duran ve ses çıkarıp cıtırdayan parkeler istemiyosan tabi bir süre sonra ister istemez cizilip beton zemine hasret bırakan görüntüler kışın sobayla ısındıgın evinde genelde yazın beton zemin ve tas duvarların etkisiyle apartmanda yanıp pisenlerden cok daha rahat gececektir yaz sıcakları çık bahcene en kötü dolas cıplak ayakla devletin verdigi krediyi sonuna kadar kullan okulunu bitir maddiyat kolay bir gün emin ol halledersin ve ben eminim mustakile hasret kalırsın bende 18 yasına kadar mustakil evde büyüdüm ve iki yıldır apartmanda olmama ragmen inan bıktım bu çocukken deli gibi büyümek isteyip büyüdükten sonra çocuk kalsak keske serzenislerimizle birebir aynı inan mutlu ol en küçük seylerle bile mutlu olmak için sebep bekleme sokakta bir çocuğa Gülümse mesela onun karsılıksız sevgisi ve tebessumuyle mutlu ol sokakta yatakları düşün en azından bir evin olduguna sükret yazın sıcaktan kısın soğuktan korunacak bir yuvan olduguna mesela şükret daha cok yazılacak seyler ama gerisini ben yazmadanda sen yapabilirsin zaten. Gülümse.. :)
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBir işe girip çalışabilirsin.. 15 yaşımdan beri kendim çalışıyorum doğru dürüst ne baba ve ne başka kişinin parasını yemedim hem okudum hem çalıştım çok şükür ki kendi alın terim ile kendi evim var bende gecekonduda doğdum büyüdüm ayıp değil ama yattığın yerden üzülünce de gökten zembille gelmiyor kimseye
12 Yorumla
Soran+1 yılNe is yapyn simdi
- +1 yıl
Mali müşavirlik
Kimse anlamaz senin halini. Bende müstakil ve sobalı evlerde kaldım. Yıllarca kapıcı dairelerinde yaşadım. Aşağılanmak, hor görülmek dediğin zaman gülerler öyle bir şey yok diye ama öyle seninde dediğin gibi. Bende okulumu uzattım bu yokluğun içerisinde, hep bir yoklukla uğraştım, hala da refaha erişemedim tam olarak. Ama bir şekilde okulun biter, işin gücün olur. Yine maddi anlamda çok rahat olamasanda en azından yokluk ne bilirsin, elindekilerinin kıymetini bilirsin. Biliyorum bunları kabullenip her şeyin düzelmesini beklemek zor, her şey bir anda değişsin istiyorsun ama kolay olmuyor. Biraz sabret olur mu, değişecek merak etme. Herkesin hayatında her şey yolunda gitmiyor veya zamanında gerçekleşmiyor çoğu şey. İnşallah çok ama çok mutlu olursun. Bunu senin için tüm iyi niyetimle diliyorum.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok tesekkur ediyorum guzel insan🙏
Rahmetli sakıp sabancının bir röportajı vardı sipiker soruyo işte şöyle zenginsiniz böyle zenginsiniz falan filan anlatıyodu sakıp sabancı adamı susturdu böyle eliyle ben bu kadar zenginim ama 11 senedir biber kızartması yiyemiyom demişti o an yüz ifadesini hiç unutmadım hayatım boyunca
İşte kimilerinin zenginliği kimilerinin fakirliği oluyo hayat işte00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
28Cevap
+1 yılAynı şeylerden söz ediyoruz, evet.
Ben de restorana gitmedim hiç, çatal bıçak tutmayı bilmem.
Öyle evlerde yaşadık hep, öyleyiz.
Bizi böyle sınıyor yarabbim, diğerlerini parayla, lüksle.
Allah'ım diyorum, ben de öyle sınansaydım ya. Hastalık da gelsin başıma, kabulüm. Zenginim sonuçta.
Ama fakirsin, bir de hastalık gelse üzerine, kombo yaptırıyor yaradan.
Ne berbat yaşam diyorsun.10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılHuzur var mı önemli olan o...
Aile apartmanında büyüdüm her ıstedıgım oldu ne ıstesem aldılar hıc bırseyden eksık kalmadım sevgi hariç...
Ev var Dukkan var arsalar var maaslar var hersey var ne yok bılıyor musun sevgıı yok.
her aksam evde mutlu huzurlu yuva yok napim ben böyle evi...
Sana acıyan halıne hakaret eden kişi yerın dıbıne gırsın kımseye secım hakkı sunulmadı nasıl bır dunyaya gözünü açmak ıstersen dıye sunulmadı12 Yorumla
Soran+1 yılCnn tek farkimjz maddiyat biliyo musun. Sevgi bilem yok. Huzursuzluk kavga isyan birarda
Cevap sahibi+1 yılSevgi yoksa mutlulukta yok 😔 oku kurtar kendini tek tavsiyem bu.
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBende bu dediklerini bilmiyorum minik müstakil çoğuna göre gecekondu olabilecek bir yerde oturuyorum babam yok okuyorum ablam mezun oldu bizim için didiniyor şükret ben şükrediyorum başımı sokabilecek bir evim var yemek yiyebiliyorum ama buna sahip olamayan milyonlarca insan var. Oku aileni de kendini de beğenmediğin yerden kurtar.
31 Yorumla
Soran+1 yılİste bizim evimiz yok bir çop bile yok
Gayet normal , bunun üstesinden gelme imkanın var.
Şikayet etme , harekete geç ve hedefine giden yolda her türlü acıya hayal kırıklıklarına hazırla kendini.
Kendinde değişiklikler yapıp bunu 1 yıl boyunca istikrarlı bir şekilde devam ettirirsen hedefine ulaşırsın.10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. dediklerin önemli ama içinde mutluluk ve huzur olmayan bütün yaşam tarzları işte asıl yoksulluk odur.
12 Yorumla
Soran+1 yılEveg sevgi olsa belki kapatir. Oda yok biliyo musun.
Gizli Üye(25-29)+1 yılkardeşim haline şükret hiç evin olmasaydı yatacak bir yerin olmasaydı yiyecek yemeğin olmasaydı ne yapıcaktın emin ol senden daha kötü durumda insanlar var biraz etrafına bak senide anlıyorum ama isyan etmekle olmaz bu işler dua et şükür et en son ne zaman şükrettin yatacak biryerin var diye yiyecek iyi kötü yemek var diye insanlar açlıktan ölüyor
02 Yorumla
Soran+1 yılEvimiz bile yok.
Cevap sahibi+1 yılhala isyana devam ediyorsun şükretmeyi bil uyuyacak yerin var başını sokacak yerin var buda senin bu dünyadaki imtihanın sabret sabrın sonu selamettir
Gizli Üye(25-29)+1 yılAnlıyorum seni kardeşim bizde oyle evde yaşıyoruz halen okuyup da evlenip güzel hayat geçirmek istyorum
14 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmek kurtulus degil. Baskasinin elins bakmak kardesim. En iyiis baskasina muhtac olmadan kendi basimizin caresine bakmak
Cevap sahibi+1 yılEğer okursan elinde mesleğin olursa hiçte bile onun eline bakmyorsun
Soran+1 yılBunu diyorum işte canım
Cevap sahibi+1 yılEn iyi yol okumak bizim için
Gizli Üye(30-35)+1 yılSende güzel yerlere gelirsin inşallah kardesim ailen ve kendin o guzel evlerde yaşarsınız insallah hayırlısıyla..
12 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah canım benim saol
Cevap sahibi+1 yılBende eskiden özenirdim komşumuzun evi çok güzel ve doğalgazlıydı kışın o peteğin önünde sokağı izlemelerine hayranlıkla bakardım şimdi çok şükür babam işleri düzeltti bizde öyle oturuyoruz ayrı odam bile oldu ama ben o günleri unutmuşum ki bazen temizlik yaparken soyleniyorum bu nasıl bir ev çok buyuk bıktım gibi şimdi idrak ettim.. Çok şükür diyebilmek önemli olan...
Gizli Üye(25-29)+1 yılşurda müstakil ev daha iyi diyenler bir yürüyün allah aşkına yalanınıza... 2 gün duramazlar burda gelmiş daha iyi diyolar
13 Yorumla
Soran+1 yılDamdan düsenin halini en iyi damdan düşen anlar. Aynen oyle kardeşim
Cevap sahibi+1 yılcanım benim inşallah her şeyin en güzeline sahip olursun Allah yardımcın olsun. okulunu bitirmeye bak
Soran+1 yılİnşallah canım çok saol❤🙏
Sobali ev mustakilev villadir kiymetini senbil 800 900 bin tl kira vermeyi kolaymi saniyosn mustakil ev bulsak bizdeoturcaz bence kiymet bilmesi gereken sensn sobali evde sobanin ustnde kizaran ekmek kişn portakal kabugu kokusu bizde yasadk ogunleri keske hep oyle kalsa sukret bence kimsesenden ustnzengn degl unutma bunuda ayrica tamam
00 Yorumla
+1 yılİnsan hangi ailede doğacağını seçemez. Annem doktor babam noter gel yer değiştirelim istersen?
10 Yorumla
+1 yılmerhaba Bnde oyle evde buyudum. ama sabrettim. ve bugun. cok sukur
19 Yorumla
Soran+1 yılNasil kurtuldun o hayattan anlatabilir misin? Şu an yaptigin is ne
- +1 yıl
ozelden yaz anlatayim. takip istegi at mesaj atamiyosan
- +1 yıl
cok calisarak
- +1 yıl
devlet memuruyum
Soran+1 yılOzele. gotmeyim simdi hangi bolum okudun
- +1 yıl
polis myo
- +1 yıl
polisiik
- +1 yıl
polisim. inanin isteyince calisinca oluyo bnde imrenirdim hep luks hayatlara. ama cabaladm cok sukur bugun evim arabam var hayatim cokbaukur iyi
Soran+1 yılMaşallah inşallah darisi bana:)
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Anliyorum seni. ALLAH yardimcin olsun. Insallah herseyin olur. Hayatta basarili olursun
10 Yorumlamillet hic teselli etmeye calismayin birakin doksun icini.
haklisin kiz kahbe dunya.10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. kusra bakmada isyan etmek bisi degistirmio ya hirs yapip bir yrrlere gelecen ya da niyeti bozup kisa yoldan halledecen 2. sikka daha yakinsin gibi ama
05 Yorumla
Soran+1 yılOgrenciyin
+1 yılKıymetini bil. Özenecek bir tek yanı bile yok. Müstakil evden çıktım apartmana şimdi özlemiyorum desem yalan olur. 😂 😂 😂
05 Yorumla- +1 yıl
O sobanın üstünde ısıtılan ekmek, gece yarısı sobanın ateşinin tavandaki yansımasını izlemek, harıl harıl yanarken çıkardığı o ses. Herkesin bir arada oturduğu o güzel kış akşamları. Şimdi onlar yok. Kalorifer var, herkes kendi odasında bir birimizin yüzünü yemekten yemeğe gördük gördük göremediysek bir sonraki güne kadar bir gram muhabbet yok. 😂 😂 😂 😂
Soran+1 yılGece yatarken yanan soba yok. Sonen soba var. Sabah titreye titreye kalkamaman var. Üşüdüğün için yataktan çikamayip derse gidememek var. Gidemedigim icin kalmam var. Buz gibi banyoda titreye titreye banyo yapmasi var. Banyoya zorla gondermeye calisan aile var donuyorum anne buz gibi banyo. Sirtima aci aci esiyo demeler var. Biseu olmaz suya girince isinrirsin diyen abla var. Lakin hicbiri isitmiyo. En onemlisi içimi hiçbisey ısıtmiyo
- +1 yıl
Sana basit bir şey. Senin bugün elinde olanların içinde büyüdüm ben. Herkes apartmanlarda otururken ben o camından soğuk giren evlerde oturuyordum. Sıkı sıkı yorgana sarılıp uyurdum. Şimdi uyuyamıyorum bile. Onun. Çocuğu tepişir ses evinin içinde, birinin çocuğu ağlar sanki yanında ağlıyor. Şu an bir evim olduğu için çok şükür Allah'a. Ama şu an şansım olsa o buz gibi evde titreye titreye uyumayı yeğlerim.
Soran+1 yılBurasida oyle. Gunduz aksama kadae pat kut bebe sesleri bagirik çigirik çingene mahallesi gibi. Farklimi saniyosun burayi
- +1 yıl
Sen aynı apartmanda o insanlarla yaşamanın ne olduğunu bilmediğin için öyle diyorsun. Aynı mahallede yaşamak başka, aynı apartmanda yaşamak bambaşka. Aynı apartmanda yaşamak demek. Aynı evin farklı odalarını paylaşmak gibi birşey. İnan, dışarıdan göründüğü gibi hiç değil. İsteyen istediğini desin. Bana saçmalıyorsun da diyebilirsin. Ama şu bir gerçek içine girmeden asla anlayamazsın.
+1 yılAllah yardımcın olsun. Meslek sahibi olursam bu sıkıntıların üstesinden gelirsin inşaallah
10 YorumlaSen o şekilde düşündüğün için insanlar sana o şekilde bakıyor gibi geliyor oysa öyle bir şey yok.
02 Yorumla
Soran+1 yılKulagim duydugim seyleri soyluyorum. Koye gitsek açlar geldiler diyolar. Amcam bile ac bunlar ben besliyorum bunlari diyo. Biri bizden bahsedince gariban diyolar biktim bu laflardan
+1 yılSenin yaşadığın gibi bir yere gelip birinde kalmıştım bı kaç gün o hep orda kalmıyordu ve çevrede sürekli yaşayanlar vardı gerçekten evleri burası mı diye şaşırmıştım
01 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar sanlisin
Gizli Üye(25-29)+1 yılGercekten üzüldüm herkesin hayatında kötü dönemler olur geçer inşallah üni okuyorsun kendi hayatını çizersin inş
10 Yorumlabende fakirim hep utandım ilk okuldan ünv. yıllarına kadar en iğrenç şeyleri yaşadım hep dışlandım. Ne yapalım?
00 Yorumla
+1 yıl“Az şeye sahip olanın, köleliği de az olur, yaşasın asil yoksulluğum.” Friedrich Nietzsche
14 Yorumla- +1 yıl
hayatımın 20 yılı sobalı evde geçti, mustaki ev en keyifli ve özgür anları da o günlerdi. Yüksek lisansı bile öğrenim kredisi ile yaptım. Evet yaşarken zor hele şidmi sosyal medya ve tvlerde herkes lüks yaşıyormuş gibi lanse edilince daha da zor ancak yoksul olmak şuç ya da ayıp değil bir gün devran döner; bak ünv okuyabiliyorsun mesela bu bile bir şans zaman ne getirir bilemezsin üzme kendini yeter ki yediğin para helal ollsun ;)
Soran+1 yılYa mustakil evde olmuyo lanet olsin buraya. Banyo yapmak icin taa asagi kivrilan delk gibi kucucuk kapidan egilerek girip kapkaranlik zindan gibi komurlge inip odun topla. Sonra çik yukari. Sobayi yak suyu doldur. 2 saat yanmasini bekle. Ben banyodan sogudum haftada bir anca yapiyorum banyo. Vallahi bu hayati opup koklayan gelsin yaşasin degistirsun hayatlarimizi. Kim mutli oluyo
Soran+1 yılPencereler dese eski kişin disarisi neyse iceriside o
- +1 yıl
zor değil demedim , içinde ulunduğumuz şartları değiştirmeye çalışmayalım da demedim. Yalnız değilsinve imkan ve şartlar değişebilir dedim sadece biraz sabret yarınların ne getireceği belli olmaz.
Sakin ol gizli ve elindekini yavaşca yere bırak.
Güzellikler zorlukların ardında gizlidir.10 Yorumlaallah yardımcınız olsun zor bır hayat yasııyorsunuz kolay degıl
10 Yorumla
+1 yılSokakta kalmadığına şükret ki fazlasına sahip olasın aza kanaat etmezsen çoğu bulamazsın..
00 Yorumla
+1 yılHerkes bir üstüne özeniyor. Tersini denesen?
Sendeki sıkıntıyı nimet sayanlar da var.00 Yorumla
+1 yılanlayamıyorum çünkü anlamam için senin oturduğun gibi bir evde bir sürede olsa yaşamam lazım..
00 Yorumlaekonomi sabah gazetesinin yazdığı gibi değil maalesef. umarım okulun biter ve iyi yerlere gelirsin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılCok sanslisin biz can atiyoruz sobali mustakil ev icin binalar lüks hapishane
13 Yorumla
Soran+1 yılYa sen yaşadin mi bu hayati. Gercekten cok guzel bir hayat oldugu icin mi boyle uzuluyorum eziliyoruz isyan eduyorum ha soylesene nedjr guzel. olan
- +1 yıl
Delimisim biz mustakil evlerde büyüdük ve inan o kadar oluyoruz ki ah keske gel sen burda otur biz orda oturalim. Her sey ust uste herkesle dip dibesin yok guney cephe kuzey cephe müstakil oylemi tum cepheler senin komşuluk hele kimin ne olduğunu biliyosun yazim kapilarda oturup dedikodular ohhh. Binami iyi aksamlar iyi gunler bu kadar gir hapse
Soran+1 yılBurdakiler hep fesat. Kavgali herkes biriyle. Sende evinde hapissin. Canin sıkiliyo
Onla bunu bir tutma
+1 yılCalis oku ilerde olur inşallah
10 Yorumla
+1 yılfakir isyanı :D zengin kcoa bul o zaman
10 Yorumla
+1 yılBu durumu değiştirmek için nirşey yapıyor musun?
02 Yorumla
Soran+1 yılOkulu bitirip meslek. edinmek istiyorum ama her gecen gun strese giriyorum okul uzadkca uzuyo içimdeki kaygi uzuntu bitmiyo oyleki aglamamak icin zor tututyorum
- +1 yıl
sakin ol güzellik geçiyor herşey okurken beni hırslandıran da buna benzer durumlar olmuştu baya uzadı ama bitti bak şimdi mesleğimi elime aldım daha yeni. Üzme kendini yaz karakaplı deftere çıkarırsın acısını ama isyan etme
millet de müstakil eve imreniyor
12 Yorumla
Soran+1 yılYa sen yaşadin mi bu hayati. Gercekten cok guzel bir hayat oldugu icin mi boyle uzuluyorum eziliyoruz isyan eduyorum ha soylesene nedjr guzel. olan
Ev senin olsa tamam yaptirsin ama kirada o yok. Her yagmur yagdugunda kitaplarin eşyalarin yorganlarin su icinde kaldi mi kış günleri soguktan donuyon diye banyoya gitmek çile oldumu ya anlamiyorum sizi
+1 yılMerak etme Burda herkes senin gibi.
00 Yorumlahayırlısı be gülüm. .
00 YorumlaE bundan kurtulmak ıstyon mu?
00 Yorumla
+1 yılHerşeye şirket sağlık aslolan
00 Yorumla
+1 yılyes beybı bende aynı zopalı ev
00 Yorumlamüstakil ev daha iyi
02 Yorumla
Soran+1 yılEv senin olsa tamam yaptirsin ama kirada o yok. Her yagmur yagdugunda kitaplarin eşyalarin yorganlarin su icinde kaldi mi kış günleri soguktan donuyon diye banyoya gitmek çile. oldumi ya anlamiyorum sizi
+1 yılçok üzüldüm bee :-(
00 YorumlaAnlıyorum
00 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Hayatımda hiç binada oturmadım. Ya gecekondu ya bodrum da oturduk?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar