Hayatımda hiç binada oturmadım. Ya gecekondu ya bodrum da oturduk?

24 yaşima gelmişim ben hala mustakillerde sobali evlerde oturuyorum millete imrenmekten biktim bunlari neden yaziyorum bilmiyorum ama gerçekten ndense bugun üzgün hissediyorum. Duşakabin bana lüks geliyor dogalgaz bulunmaz nimet parkeli ev güzellik huzur geliyor kaçiniz biliyrosunuz bunun kiymetini. Ben de bu gecekondulardan ve bodrumlardan biktim akrabalar bile bize aç diyorlar. Sürünüyo diyorlar bütün bu kötü hayat yetmiyo bide milletten aşagi goruluyoz. Ha internet var ama diyeceksiniz var evet varda zengin miyim devletin verdigi ogrenim kredisi. Anliyor musuniz beni anlayabiliyor musunuz?
Hayatımda hiç binada oturmadım. Ya gecekondu ya bodrum da oturduk?
Cevapla