Yaşam süresince sürekli bişeylerin peşinden neden koşuyoruz, neden sürekli bişeyler peşinden sürükleniyoruz çoğumuzun hayatında hayalimizdeki şeye sahip olan birileri var ve hala mutsuz, bazen geriye doğru dönüp baktığımızda sizin yerinizde olmak isteyen insanlar görüyoruz peki madem onun hayallerini süsleyen durumlar sizde var siz neden mırım kırım ediyorsunuz? Şükür etmeyi mi bilmiyoruz yoksa görmüyormuyuz? görmüyormusun kaybediyorsun? peki varsayılan hedeflerimize ulaştığımızda neden isterken ki hevesle sarılmıyoruz? Daha mutlu olmak için sizcede biraz vurdum duymaz ve hayatı akışına bırakmak gerekmiyor mu? idealsiz hedefsiz sadece yapmak o an canın neyi istiyorsa
Benim en büyük hedefim mutlu olmak. Şöyle ki, benim için mutluluk - annem ile babamın yüzlerini gülümsetmektir. Benim için mutluluk - paylaşmaktır. Bir işe girdiğinde, asla 'kazanayım da zengin olayım ve ya şöyle evim olsun, böyle arabam olsun' gibi hedefler belirleme. Kazandığın para sana ne zaman mutluluk verir biliyor musun? O parayı gerçekten ihtiyacı olan biri ile paylaştığında. Ve inan bana ihtiyacı olan biri ile ekmeğini Paylaştığında. Zaten gelip geçicidir bu dünya, bari bu hayata veda ettiğimizde, geride bıraktığımız boş mal varlığı ile değil de, yaptığımız iyilikler ile akıllarda iz bırakalım.
Hayallerim cok buyuk... sunu farkertim ne zaman hayal kursam olmuyor ve uzuluyorum tamam o zaman hayal yok diyip yasiyorum bu seferde tatsiz tuzsuz amacsiz bir hayat... bundan mutlu olan var mi bilmiyorum ama ben olamiyorum...
Insan hayallerini değil önce korkularını belirlemeli. Dediğin gibi en kötü şartı düşünüp bir yere yazmalı ve onarmasi için gereken önlem alinmalidir. Ben hiçbir zaman amacımı kağıtlara yazıp odama asmadım mutlumuyum Bilmiyorum fazla hata yaptığımı dusunmuyorum. d
Çok güzel bir konuya değinmişsin. İnsan olmanın gereği bu sanırım, doğ-yaşa-öl. Ama o aradaki kelimeyi herkes başarıyla atlatamıyor ne yazık ki. Bazen bir yaprak gibi savrulup suruyoruz, hayat rüzgarı bizi nereye götürürse..
insanlar hep arama pesindedir. Ne kadar istediğin olsada hep bir şeyler eksiktir. ve bu eksiklik bulunamaz. ama bu eksiklik insanı mutsuz eder. nedir bilemeyiz çünkü.
Ben hayallerimin pesinden kosuyorum ve basıma bir sey gelirse hep kendime dayan bunu atlatırsan daha da gücleniceksin diyorum. Sonuçta öldürmeyen her darbe güçlendirir 💪
En İyi Cevaplar