
Tanıştığımız günden beri @bunasııladam la beraber hayalimiz bir gün beraber çekirdek -cola yapmak 😂
#okyanus
#bunasııladam

Tabikide seninle ama ne zman yapariz bilmiyorum umarim lafta kalmaz 😀
Mekan hazir derken asdf
Anlamadigimdan soruyom😀
He tamam o zman😀
gelim sana 1 çuval ay çerde alacam 😁sabaha kadar çitlersin
seninle canım..
evet..
Ya ben 😀
Benide yemeyin sonra 😀
yok midem kaldırmaz..
Hahahah 😂 bulsan nefessiz yersin😂
daha memeler..
Okk adfh
Cevap
24Cevap
Yeniyim. Bakacağız artık, hangi insan uyumlu olursa.
Canı sıkılan, kendini yalnız hisseden sıcak kanlı herkes olabilir...
Bizim burda deniz var çekirdek var kola var 😂 ama bende iştah yok😄
Diyetteyim canım ya bana gelmez @StolenPazZo ile bir protein gömeriz :)
Gomelm abi ama ben spor yapmiyorum. Dokanmasin 😁
Bişey olmaz kilo alırsın :)
Kıracaksın bardağı 😮 Plastik bardak yok muydu?
noluyo bir farkımı var çekidek kolanın
Yaparsınız bir gün inşallah 😃
gel villamin balkonunda bizde tiramisu keyfi yapalim
Kuzu ks deki tüm sevdiklerimle :-)
Bizim burda çiğdem var ama..😃
hmmm düşünüyorm! kimse
Bilemedim. Yok sanırsam.
Çay var iken kola olur mu hiç 😊
Bana bir gülme helir ortam bozulur ☺
Tek başıma 😁 kafa dinlemek istiyorum 😏
Uyuyor 😁
göl kurumuş mu ne :D
hmm tamam :D
hani bana çitlek :D
hihi tamam :D
@igrencapacheçikoo ile
neden o :-
Sevdigim bir abim o yuzden bu sitede en deger verdigim kisi 4 yillik arkadasim sirdasim. Belki aramizda uzun yollar var o Ankara ben İstanbul ama bu sitede tanidigim en iyi kalpli insan
vay be ben tanimiyorum ama iyi insan olduğunu duymuştum
Iyidir iyi. Ne zaman bir sikintim olsa onu ararim. Akil alirim. Oda yardimci olur. İstanbul'da olsa en iyi arkadasim o olurdu
O yüzden İstanbul'da değilim saol kardeşim benim senin güzel düşüncen :)
:)) seviliyosun abim
nemo da severdi :)
Kim olur bilmem ama Tr toprakları olması güzel.
@LaLkiLaL ile dedikodunun dibine vurucaz..
@iamedyline ne dersin bebeğim
Oo darling beni şımartıyorsun 😌
Şımarmayı hakediyorsun bebeğim 😘
Teşekkür ederim @iamedyline şereftir 😌
🙈🙈😍😘
Dhdhd 😂
Etiketlemicem o kendini biliyor
Muhabbet edip somurtmayan herkes ile :)
Hic farketmez göl gece yesillk olduktan sonra
Senle
mesaj atarmısın önemli
Var birileri
henüz öyle biri yok
kimseyle
Kimseyle istemem
Kimseyle
Kimse
kimseyle
@esila93
Kimseyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar