• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Hayatınızda en cok utandığınız an neydi?

Clair_de_Lune
Clair_de_Lune Takip Et
Yoda Yaş: 48
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor
Utanabilen kaldiysa tabi 🤔🤔🤔
Hayatınızda en cok utandığınız an neydi?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • yalnizsangel
    yalnizsangel Takip Et
    Xper 4 Yaş: 41 , eic 41%
    +1 yıl

    ya bir gün avm de hharbiden harikuladeydi kız vallahi öyleydi yani ağzımla kuş falan tutsam trilyoner falan olsam eminim benle uzaktan yakından işi olmaz bunu biliyorum tabi ya bırak onla sevgili olmayı falan bir ömür böyle tablo gibi karşında dursa sadece izlersin yani öyle bir hayranlıkla ona bakarken göz göze geldik ya dahada bu kulaklar böyle kızarmaz herhalde insan bu durumdan utanır mı ne utanması ben yerin dibine girdim falan sandım

    2
    13 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      ☺☺☺ gozgoze geldigin icin mi kizardin ☺☺☺

      Yorumla
    • yalnizsangel
      yalnizsangel
      +1 yıl

      ya anlatması bile heycanlandırdı o derece ya kızarmayı falan bırak elim ayağım boşaldı yani o an ölmek daha hoş olurdu aslında utancak bir durum değildi belki ama ya onla göz göze gelmek bile bir anlatılamaz

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Allah gonlune gore versin 😊😊

      Yorumla
    • yalnizsangel
      yalnizsangel
      +1 yıl

      seninde sağol valla sayende bir anda aklıma getirdin gene

      Yorumla
    • yalnizsangel
      yalnizsangel
      +1 yıl

      hatta sana allah bana vereceğinin 10 katını versin uzun zamandır ilk kez gülümsettin sağol ya gerçekten

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ne demek.. Allah herkese ne muradi varsa versin, fazlasinda gizumuz yok :)

      Yorumla
    • yalnizsangel
      yalnizsangel
      +1 yıl

      ya tamam ya tamam sana en güzelini versin o zaman yani ne desem yetersiz kalır sana şu an o derece güzel duygular yaşadım sende vesile oldun bende böyle mübarek gecelerden bir gece olduğu için senin için güzel bir dua ettim kendimce sağol varol allaha emanet ol sağlıcakla kal ablam benim diyim yaşın itibariyle cansın hakikaten ben unutur gibi olmuşum o güzel anı hatırladım kederlenmedim tersine gülümsedim hoş oldu iyi oldu gerçekten teşekkürler işte bu siteyi bu sebeple seviyorum başka amacım varsa ne olayım bazen böyle ilgi duyduğum bir kaç soru geliyorya keyifleniyorum

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😊😊 Amin kardesim, sagolasin. iyi geceler 😊👋👋

      Yorumla
    • yalnizsangel
      yalnizsangel
      +1 yıl

      hayırlı güzel geceler iyi geceler tatlı rüyalar musmustlu günler falan filan başka kelime dağırcığıma sığmayan aklıma gelemyen vs. ne kadar güzel cümle varsa hepsini sana çok içten söylüyorum allah biliyor valla ablam benim normalde bir ablam yoktu ama var

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😄😄😊😊 eyvallahh 😊

      Yorumla
    • yalnizsangel
      yalnizsangel
      +1 yıl

      ablaaaaaaa sana varya başın sıkışırsa 2 elim kanda olsa yardım ederim o derece tamam abartma falan diyceksin hissediyorum tamam sustum ben hadi allaha emanet ol sen tüm güzel melekler korusun seni ulan neymiş bu böyle diyosun muhtemelen dedimya anlatılması imkansızdı benim için kimseninde anlamasını beklemiyordum senin dinlemen bile yetti hadi şimdi bende diyeyim EYVALLAH

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      🙈 kaybol yaw 😄😄

      Yorumla
    • yalnizsangel
      yalnizsangel
      +1 yıl

      minettarım sana

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Garabel
    Garabel Takip Et
    Yoda Yaş: 49
    +1 yıl

    küçükken saçlarım uzundu bana sen erkekmisin diye soran amcaya pazarın ortsdında açıp göstermiştim.

    0
    30 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Valla amcanin utanmasi gerekirdi sen neden utsndin 😕

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      bütün pazar aaaaaaa erkekmiş deyince oldu öyle biraz.

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ahahahaaa 😂😂😂

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Hunharca güldüm pardon 😁

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      bak yine utandım ayıp ya

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Saclarin hala uzun mu :))

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      bak bu mevzu kötü bir yere gider. alışkanlık var nede olsa.

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ama sende bir espri yaptirmadin yyaaa 😄😄😄
      Kel oldugunu da ogrendik bu arada 😁

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      leb demeden çorumu anlamak buna denir. demekki sende pazardaydın.

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ben bisey gormedim 😐

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      güzel tercih.

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Bana kimse tetcihimi sormafi

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      banada sormadı erkek doğdum. saç uzatmak kadınlaramı mahsus bu ne ayrımcılık kardeşim.😂😂😂😂

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Yooo kesinlikle degil 😊 uzatmalisiniz bence 😄

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      uzun uzun pazarcıya kızıp saçımı kesermiyim ahaha bende hunharca güldüm😂😂😂

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Hee pazarcilar arasinda hala suphe eden var mi konuyla ilgili 😄😄😄😄

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      zannetmiyorum o tartışmaya noktayı koydum.

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Saygilar abicim 😏😏

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      saygılar benden apla

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Abla sensin hıh 😏😏

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      Allahım beni neyle sınıyorsun.

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Kınadığınla sınanırsın bilader

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      anladım apla

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ablalar kovalasin seni moruk 😒😒

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      sen yazdın bilader diye ne kızdın.

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Kizmis gibi mi GORUNUYORUM 😡😡😠😠?

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      yok bu fırtına öncesi sessizlik sanki. 🙂

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Alakası yok gayet guluyorum sana :))

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      Allah gülmekten ayırmasın ne diyim.😊

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Amin, cumlemizi :)

      Yorumla
  • Blossom_
    Blossom_ Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Çok yaşadım hangisini söyleyim ama en basit sevdiğim kişi gözümün içine çok dikkatli bakınca utanıyorum..

    1
    3 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      :) ne güzel duygudur

      Yorumla
    • Blossom_
      Blossom_
      +1 yıl

      :) teşekkür ederim kocamannnnn

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Rica ederimmm ❤☺☺

      Yorumla
  • çınar_yaprağı
    çınar_yaprağı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    yanlışlıkla erkekler tuvaletine girmiştim , çok aşırı utanmıştım.

    1
    12 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ovv kotu olmus :/

      Yorumla
    • çınar_yaprağı
      çınar_yaprağı
      +1 yıl

      ya bacım sen ne diyorsun kıpkırmızı oldum herkes bana bakıyor falan off aklıma geldikçe yerin dibine geçiyorum ya

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Gecen gun ben de girdim. Pisuvari gorunce bir durdum, bu ne yahu diye dusunurken temizlik gorevlisi seslendi " bayanlar tuvaleti diger tarafta!!"
      Ayy dedim kactim oradan 😂😂

      Yorumla
    • çınar_yaprağı
      çınar_yaprağı
      +1 yıl

      hahah sen yine hemen çıkmışsın ben mal gibi 10 saniye falan durdum :D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Estafirullah 😂😂 ben de durdum pisuvari idrak edene kadar 😄😄😄 iceride kimse yoktu neyseki 😁

      Yorumla
    • çınar_yaprağı
      çınar_yaprağı
      +1 yıl

      senin yine iyi benim girdiğimde kuyruk vardı resmen :D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ahahhhaaa bosver yaa onlar utansin 😂😂

      Yorumla
    • çınar_yaprağı
      çınar_yaprağı
      +1 yıl

      millet neye uğradığını şaşırdı :D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Irz dusmaniymissin gibi bakiyolar ya o komik 😂😂

      Yorumla
    • çınar_yaprağı
      çınar_yaprağı
      +1 yıl

      aynen kendimi nuri alço gibi hissettim :D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😂😂😂 iyi geceler 😊👋👋

      Yorumla
    • çınar_yaprağı
      çınar_yaprağı
      +1 yıl

      :D iyi geceleerr :D :D :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

6

Cevap

27

Cevap

  • azelcan
    azelcan Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 66%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı.

    Var!.. çok utandım, o kadar ki tamamını anlatmayayım. Zayıflamak için, bir kâse yoğurda bir tatlı kaşığı kullanmam gereken keten tohumunu, 2 çorba kaşığı kullanmış olmamın gazsal ızzdırabından, tam boğaz köprüsünün ortasına, tıklım tıklım bir iett otobüsünün içinde kurtulmak zorunda kalmamalıydım😳

    0
    2 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Amanııınnnn 😳😳😳😳

      Yorumla
    • azelcan
      azelcan
      +1 yıl

      😳😳😳😳

      Yorumla
  • cevahironbasi
    cevahironbasi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Turistik bölgedeki işyerimin önünde hırsız Sandığım Danimarkalı yalnızca su içtiğini söyleyince sordum neden saklanıyorsun diye!! EL cevap:ramazan ya hani siz aç susuzken gosteremezdim içtiğim suyu. adam gomdu ya bizi , yandaki restoranı gösterdim adama bak dedim hepsi müslüman Fas Cezayir Türk gurbetçi yemeğini yemiş burasını yudumluyo... Dumur oldu garibim

    0
    3 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😊 din baska insan olmak baska tabii..

      Yorumla
    • cevahironbasi
      cevahironbasi
      +1 yıl

      Edep. haya. saygı. hani toplumca unuttuklarimiz

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Unutturuldu cunku hepsi

      Yorumla
  • NesliTükenmişErkek
    NesliTükenmişErkek Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 39%
    +1 yıl

    İnsanlardan utanıyorum onların yerine ben utanıyorum

    1
    10 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Senin neslin tükendi, soylemistim di mi 😏

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Evet söylemiştin🤔

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Asma suratını bu iyi bişey :)

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Hmm sen öyle şey edince ondan şey ettim😊

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Yok yok şeetme yi bişey anlamında şeettiydim. Başkaları adına utanmak çok nadir bişey bence

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Hmm anladım tamam şey etmiyorum o zaman ben de

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      Yani insanlar da utanma duygusu kalmayınca eksiği tamamlamaya çalışıyorum

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      👍👍☺

      Yorumla
    • NesliTükenmişErkek
      NesliTükenmişErkek
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      ☺☺.

      Yorumla
  • Detayperest
    Detayperest Takip Et
    Xper 4 Yaş: 47 , eic 91%
    +1 yıl

    Lisede basketbol oynarken ilk kez küfür etmiştim. Acemilik bu ya en sevdiğim hocalardan birisi duyuyor. İsmimi söyleyip, bence cebine koy bence dedi. 🙈 Yerin dibine geçtim. O gün bugündür küfürü cümlelerimden uzak tutuyorum.

    0
    3 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Kufur edince ben de utaniyorum 🙊🙊😄😄

      Yorumla
    • Detayperest
      Detayperest
      +1 yıl

      Ben tiryakisi değildim bir fırt aldım o da boğazımda kaldı :) Bağımlı değilseniz utanma sıklığınız da az demektir 😅 Kolay gelsin keyifli paylaşımlar.

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Tesekkur ederim 😊👋

      Yorumla
  • Unforgetable
    Unforgetable Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 41%
    +1 yıl

    Gerilere gittim de en son utandığım anı bile hatırlayamadım. Bu başıma normal şartlarda utanmam gereken ama utanmadığım durumların geldiğini göstermez tabi :)

    0
    4 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Tam tersi , utanmaz bir adam olduğunu gösterir :D

      Yorumla
    • Unforgetable
      Unforgetable
      +1 yıl

      Son sordugum soruya yorum yapabilir misn? :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Sırayla bakıyorum bildirimlere, sorunu görmedim henüz :)

      Yorumla
    • Unforgetable
      Unforgetable
      +1 yıl

      Peki :)

      Yorumla
  • Y_AbSiNth
    Y_AbSiNth Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Benim ki basit şeyler... öyle çok utanılacak şeyler yok hayatımda... bir keresinde mesela metroda osrmustum😅 o zaman utandiydim... falan bu tarz şeyler

    1
    1 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      🙊🙊😂😂 beterin beteri var tabii

      Yorumla
  • Vindicta
    Vindicta Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    okulda sırada otururken fermuarım kopmuş çengelli iğneyle tutturmuştum. Bu defa üçgen gibi kenardan açılmış giydiğim iç çamaşırın boşluk kısmından görülmüştü. Aşırı derece utanmıştım.

    0
    1 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      🙊🙊

      Yorumla
  • Attalos
    Attalos Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.

    Hamfendinin biri tokadı bir koydu gebertirim seni dedi mal gibin kaldıydım şiddete uğrayan kadın gibi hissettim kendimi sonrasında gelen tehditler:/

    0
    13 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Aaa neden ki?

      Yorumla
    • Attalos
      Attalos
      +1 yıl

      Ayrılcam dedim na. h ayrılırsın dedi:D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Aaaa kadindaki cesarete bak 😱😱

      Yorumla
    • Attalos
      Attalos
      +1 yıl

      Sıkıntılı zamanalrdı :/

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Nisandan falan mi dondunuz?

      Yorumla
    • Attalos
      Attalos
      +1 yıl

      Yok yahu psikopatın tekiydi o bitti demeden bitmezmiş:D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😱 bitti dedi mi peki

      Yorumla
    • Attalos
      Attalos
      +1 yıl

      O bitti dediğinde bitti bir müddet sonra :/

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Vay bee kadını takdir ettim 😐😐😐

      Yorumla
    • Attalos
      Attalos
      +1 yıl

      Bende etti, m şahsen çok acayip :/

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Kodummu oturtan bir kadin olmayi isterdim ben :/

      Yorumla
    • Attalos
      Attalos
      +1 yıl

      Öyle bir kadına benziyorsun bence :) Hakkaten sıkıntılı bir süreçti yarın anlatayım sana :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Yok ama oyle degilim. Kimse korkmuyo benden :/
      Dinlerim tamam , yaz mutlaka :)

      Yorumla
  • kdrcyln
    kdrcyln Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    otobuste tutma yerinin orda kizin eli varmis yanlislikla onu tutmustum cok utanmistim

    0
    2 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Kiyamam ☺☺

      Yorumla
    • kdrcyln
      kdrcyln
      +1 yıl

      😊😊😊😊

      Yorumla
  • Berti53
    Berti53 Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    ilk kez karakoy gitmistim o zaman cok utanmistim korkmustum. 17 yasindaydim 😀😀

    0
    9 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Karakoyden gecerken bile utanirim ben 🙈

      Yorumla
    • Berti53
      Berti53
      +1 yıl

      😀😀😀bende o tarihten beri gitmiyorum zaten 😀😀

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Galata kulesinden karakoye inerken geciyorum arada, saga sola bakmadan tabi 😄😄

      Yorumla
    • Berti53
      Berti53
      +1 yıl

      ama oralar kapandi artik yok artik her yerdeler istanbulun her yeri escort randevu evi

      Yorumla
    • Berti53
      Berti53
      +1 yıl

      galata. kulesi. oralar tarihi olaraj guzel hic ciktiniz mi galata kulesine

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Haa kapandigini bilmiyordum.
      Evet kuleye birkac kere ciktim. Severim istiklal ve kule dibini

      Yorumla
    • Berti53
      Berti53
      +1 yıl

      oralar cok. degisik guzel ve hareketli

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Hareketliydi... artik araplar suriyelilerle dolu 😒

      Yorumla
    • Berti53
      Berti53
      +1 yıl

      oradida dogru

      Yorumla
  • JessPinkman
    JessPinkman Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Arkadaşların evinde duşa gidecekken yarı çıplak şekilde arkadaşlar tarafından basıldım bu yeterince utanç vericiydi benim için.

    0
    1 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😱 kotuymus gercekten

      Yorumla
  • nextlevel
    nextlevel Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    saf bir iliski istersen karsi taraf bambaska fikirler türevler icerisine girmisti , o an onun yerine kendimden utanmiştim, oyle her b*ktan utanmam

    0
    20 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      b*k demiss 😱😱 😜

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      Evet evet evet 😀😀

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Dema oyle 😄😄

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      niye bea :D ür doğdum ür yaşarım :D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Kölemiyim ay sana nee sana ne 😄😄 nasilsin?

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      allahın sopası yokki gökden indirsin falan yani :D teşekkürler sen nasılsın :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😊 iyiyim ben de.. gorunmuyosun pek?

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      sen görmüyorsun :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Yaşlandik yaa gözler iyi görmüyo artik 😁😁😁

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      hiç değişmemişsin hep bahaneler yuvarlak bombeli cümleler :D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Amanın ne kötü tanimissin sen beni 😔😔😔

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      hayır yahu :) gayet iyi tanıdıgım ıcın böyle rahat konuşabiliyorum :) gülümse surat asma ;)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Yuvarlak bombeli cumleler kurdugumu soyluyosun ve gulmemi mi bekliyosun 😢

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      yuvarlak diye kastettiğim hani öyle kötü anlamda değil , ele avuca tam gelmiyor ya o bakımdan öyle dedim ben , yoksa şikayetçi falan değilim yani :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Sen de gayet yuvarlak cevap verdin haa 😏😏

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      aksine olabildiğince iz bırakabilecek olanları tercih etmeyi severim , bakarız yaparız ederiz değil de aksini daha çok severim , hem sende beni az da olsa biliyorsun ya da hatırladığın kadarıyla ;)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Eeeeee hmmmmm öhhöö kem kümm 😄😄 hatirliyorum tabisi 😄😄

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      ona da b*k dicem aaa ayıp diceksin :D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ahahaaa 😂😂😂 iyi geceler 😄😄👋

      Yorumla
    • nextlevel
      nextlevel
      +1 yıl

      riv riv riv , iyi geceler ;

      Yorumla
  • bayan_ikizler
    bayan_ikizler Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl

    kalp muayenesi esnasında

    1
    3 Yorumla
    • myadress
      myadress
      +1 yıl

      😯😯

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😕gecmis olsun

      Yorumla
    • bayan_ikizler
      bayan_ikizler
      +1 yıl

      sağolun

      Yorumla
  • mihribann1
    mihribann1 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Annemin özel bölge kontrol etmesi olmuştu

    1
    13 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😱😱

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      +1 yıl

      Öyle ışte🙈🙈🙈🙈

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      🙈🙈 ah bu anneler

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      +1 yıl

      Yapcak bişey yok hayatım eskiden di geçti gitti. d

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Bazen her seye hakkimiz oldugunu dusunuyoruz ☺☺

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      +1 yıl

      Aynen öyle herşeye hakkım var ve istediğim seyi de yapmak hakkına sahibim yapiyorumda

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Anne misin sen de ☺☺☺

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      +1 yıl

      Hayır değilim yani hayatımı yaşıyorum demek istedim 🙊🙊

      Yorumla
    • myadress
      myadress
      +1 yıl

      Niye doktora götürmedi 😑

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      🙈 pardon yanlis anlamisim. Hayat senin ve istedigin gibi yasa elbette. Pisman olacagin bir seyi yapmaman onemli veya yaptiysan pismanlik duymamalisin. ☺

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      +1 yıl

      Aynen öyle yapıyorum zaten hayatım..😃😃😃

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Super 😊👍

      Yorumla
    • mihribann1
      mihribann1
      +1 yıl

      Aynen öyle 😃😃😃😃

      Yorumla
  • meraklı-_-üye
    meraklı-_-üye Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    söylerdim ama beni yanlış anlayanlar çıkabilir o yüzden susma hakkımı kullanmak istiyorum

    0
    50 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😳peki

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      ben söylemeyim dedim ama millet +18 maceralarını yazmış

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Sen uyma onlara

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      o yüzden anlatmadım yoksa şimdi aklıma geldikçe gülüyorum anlatsam millet de gülerde içinde az bir cinsellik geçtiği için anlatmadım konu cinsellik değil diye

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Evet degil..

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      bir daha ki sefere cinsellikte sorarsan anlatırım burda anlatmak yanlış olur gibime geldi kötü bir şey olmasada

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Cinsellik. sprusu sormus muyum hic?

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Sorusu*

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      biliyorum hiç dek gelmedim sormda bence

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      senin var mı utanıp mahcup olduğun bir an

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Yok cunku...

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Utandigim an var olmsz mi

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      anlatırmısın peki özel değilse

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      yeni gördüm tuvalet giymekten niye utandın ki ne güzel şık alımlı bir bayan olmuşsundur

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Anlattim bikac kisiye.. yilsonu balosunda tuvalet giymistim. Herkes kotla normal kiyafetle gelmisti 😔😔 salona girdigimde bir sessizlik oldu, herkes bana bakiyordu 🙈🙈🙈

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      milletin nutku tutuldu desene bütün kızlar kıskanmıştır seni

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      🤔🤔 bilmem ki hic aklima gelmedi kiskanacaklari.

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      ortamda sessizlik olduysa kıskanan illaki olmuştur

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      iyi ki nazara gelmemişsin bazı insanların nazarı hemen değiyor

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Sesler kesildi, dans edenler durdu falan 😟😟 neblim nazar degmemistir heralde genctik iste

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      Rabbim seni nazarlardan korusun ayakkabının topuğu kırılmadıysa ucuz atlatmış ve verilmiş sadakan varmış

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Amin sagolasın 😊
      Topuklu degildi ayakkabım.. Yalniz mahallede birinin nazarı degiyor, apartmandan ciktigimda ya kayıyorum ya tokezliyorum. Gecen gun dustum 😔😔

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      bazı insanların nazarı anlık değiyor hemen bir kaza geliyor insanın başına

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😔😔

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      elemtere fiş kem gözlere şiş

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😊😊 sagolasin

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      eyvallah ama onlarada çok görme demekki bu güzellik karşısında büyüleniyorlar demekki

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ne buyulenmesi yaaa kotu bakiyolar :/

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      tamam işte kıskanıyorlar gariplerim

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Kendileriyle problemi vardir kiskanc insanlarin, benimle bir ilgisi yok

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      bilemem artık sen görüyorsun onları ben değil

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ben de gormuyorum.. hic umurum olmaz :))

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      olmasın zaten de yinede yanlarından geçerken dikkat et

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Kim olduklarini bilmiyorum ki :/

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      ovvv o daha kötü valla senin işin zor valla

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Aslinda dikkat ediyorum eve girip cikarken ama bazen unutuyorum.. bigun sepet dustu tam onume, bir adim. atmis olsam kafama dusecekti 😔😔

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      geçmiş olsun dikkat et kendine

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Tesekkur ederim 😊👋

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      rica ederim var yok bir ablam var onada zarar gelsin istemem

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      ☺☺☺ oyi geceler merakli 😊

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      eyvallah abla sana da iyi geceler iyi ki varsın iyi ki tanımışım seni kendine iyi bak

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      ☺ sagolasin merakli 😊😊

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      sen de sağol Rabbim seni sevdiklerine bağışlasın

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Amin, senide... 😌

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      amin cümlemizi diyelim kafanı şişirdimse affola çünkü sen yazdıkça ben yazarım uykum

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Estafirullah :) tamam yazmiyorum uyu sen :)

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      yok benim uykum yok zaten sadece çenem düşüktür sen yazdıkça ben de yazarım seni sıkmak istemem sadece yoksa sohbet güzel oluyor

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Tamam iste susuyorum ben :))

      Yorumla
    • meraklı-_-üye
      meraklı-_-üye
      +1 yıl

      tamam o zaman başka sorularında görüşmek dileğiyle hayırlı geceler sana

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Tesekkur ederim. sana da iyi geceler ☺👋

      Yorumla
  • Furkan17214
    Furkan17214 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 39%
    +1 yıl

    giyinirken içeri kızlar girdi ürküp kaçtılar :(

    4
    4 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😒😒

      Yorumla
    • Furkan17214
      Furkan17214
      +1 yıl

      :(..

      Yorumla
    • Furkan17214
      Furkan17214
      +1 yıl

      sana birşey sormak istiyirum

      Yorumla
    • Furkan17214
      Furkan17214
      +1 yıl

      bu xper puan nasıl artar

      Yorumla
  • Leylaninkafası
    Leylaninkafası Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    sevgilime ilk kez aşkım derken

    0
    1 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ne guzel ☺

      Yorumla
  • keremDNZ
    keremDNZ Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    böyle direk sorulunca aklına bişi gelmiyor insanın

    0
    3 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Yok demek ki

      Yorumla
    • keremDNZ
      keremDNZ
      +1 yıl

      vardır da aklıma gelirse yazarım:)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Tamam😊

      Yorumla
  • BatmanM
    BatmanM Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    +18 Bir sitedeyken abime yakalanmış olmam.

    0
    16 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • BatmanM
      BatmanM
      +1 yıl

      Daha çok şey var ama burda söylenmez ☺

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Bu yetr bize 😂😂

      Yorumla
    • BatmanM
      BatmanM
      +1 yıl

      Ee peki öyle olsun😁 senin var mı peki? 😃😃

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Senin anlattigin tarzda bisey yok

      Yorumla
    • BatmanM
      BatmanM
      +1 yıl

      Benim anlattığım tarzda bişey beklemiyorum zaten genel sormuştum 😏

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Herkesin kot tshirtle katıldığı yılsonu balosuna tuvalet giyip gitmistim 😂😂😂🙈🙈

      Yorumla
    • BatmanM
      BatmanM
      +1 yıl

      Eminim herkesin gözü senin üstündeydi 😂😂

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Aggghhhhh evet 🙈🙈🙈

      Yorumla
    • BatmanM
      BatmanM
      +1 yıl

      Geçmiş olsun :D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Valla 20yil geçti utanci hecmedi 🙈🙈

      Yorumla
    • BatmanM
      BatmanM
      +1 yıl

      Benimkinin de o yuzden odamın kapısı kilitli olur bazen 😂

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ahahaa kitle tabii 😅😅

      Yorumla
    • BatmanM
      BatmanM
      +1 yıl

      Ama yanlış anlaşılmasın konulu film sitesi değildi 😂😂😂 enseme de babacan bir şekilde vurmuştu bu ne lan diye 😂😂 o zaman 16 17 yaşındaydım 20 yıl geçti 😂😂😂

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Detaylara girmeyelim artik. Iyi geceler 😊

      Yorumla
    • BatmanM
      BatmanM
      +1 yıl

      Bence de girmeyelim 😃😃 sana da iyi geceler

      Yorumla
  • Virginbloods
    Virginbloods Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Yapısal olarak utanmıyorum

    0
    1 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Allah utandirmasin

      Yorumla
  • myadress
    myadress Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    dolmuşun içinde hapşururken osurmuştm 😂

    0
    2 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      🙊🙊🙊😂😂😂😂

      Yorumla
    • cevahironbasi
      cevahironbasi
      +1 yıl

      Shameless

      Yorumla
  • CasanoValı
    CasanoValı Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    böyle soru olunca hatırlayamıyorum.

    0
    2 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Olsa hatirlatdin 😊😊

      Yorumla
    • CasanoValı
      CasanoValı
      +1 yıl

      tabkide hatırlardım.

      Yorumla
  • sosyolojiss
    sosyolojiss Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    sevdim birinin onu sevdiğimi çürenmesi

    0
    5 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ogrenmesi?

      Yorumla
    • sosyolojiss
      sosyolojiss
      +1 yıl

      öğrenmesi evet

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Yaş kaçtı 13 mü :)

      Yorumla
    • sosyolojiss
      sosyolojiss
      +1 yıl

      yok 33

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Sevdiğin birinin onu sevdiğini öğrendiğinde utandığın yaşı sormak istemiştim

      Yorumla
  • comololololo
    comololololo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    komşu kiziyla sey seyaparken anneme yakalanma 😯

    0
    12 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😳😳😳

      Yorumla
    • comololololo
      comololololo
      +1 yıl

      hıhı cok kötüydu :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😱😱.

      Yorumla
    • comololololo
      comololololo
      +1 yıl

      senin utandigin an? :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Seninki gibi bir durum degildi

      Yorumla
    • comololololo
      comololololo
      +1 yıl

      neydi :) özelden yaz istersen burda yazmim dersen :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ahahaa ozel bir durum degil, yılsonu balosuna tuvalet giyip gitmistim. Salona girdigimde herkesin kot, tshirt vb normal kiyafetle geldigini gordum. Herkes bana bakiyodu salonda 😅😅😅

      Yorumla
    • comololololo
      comololololo
      +1 yıl

      bu kiyafete de neden tuvalet demislerki arkadaş ya :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Fransizcadir kesin 😂😂

      Yorumla
    • comololololo
      comololololo
      +1 yıl

      ne bileyim baska isimmi kalmadi isim kitligimi yasaniyodu bu ismi koyarken :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Anladin iste yahu 😄😄

      Yorumla
    • comololololo
      comololololo
      +1 yıl

      anladim anladim :)

      Yorumla
  • SenemKarakas
    SenemKarakas Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    cok var unutmak istiyorum 😂🙈

    0
    3 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Unutulmuyor maalesef :)

      Yorumla
    • SenemKarakas
      SenemKarakas
      +1 yıl

      eskiden utandigim bazi seyler ayni etkiyi birakmiyor

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Etkisi geçenler de var doğru

      Yorumla
  • Eziremsem
    Eziremsem Takip Et
    Master Yaş: 57
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 11,5b cevap paylaştı.

    Doğarken çıplak doğmak 😊

    0
    6 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Çok gerilere gitmişsin :D

      Yorumla
    • Eziremsem
      Eziremsem
      +1 yıl

      😊😊 ama çok utandım

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      affınıza sığınıyorum daha öncesinide hatırlıyormusunuz.

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      @Garabel ben iki önceki yaşantımda hiç utanmazdım, gayet iyi hatırlıyorum :D

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Hafızan karşısında saygıyla eğiliyorum :))

      Yorumla
    • Garabel
      Garabel
      +1 yıl

      ben iki öncekini hayatını falan sormadım meydana geldiği geceyi sormuştum o günü geceyi ya da neyse. onu hatırlıyormu.

      Yorumla
  • _kestanesekeri
    _kestanesekeri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sevgilimin kucağına düşmem.

    0
    0 Yorumla
  • burakkayakaya
    burakkayakaya Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46
    +1 yıl

    Benimkini eliyle cikarmasi

    0
    3 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Kucuk olunca tabi utaniyor insan 😒😒

      Yorumla
    • burakkayakaya
      burakkayakaya
      +1 yıl

      Kucuk olsa iyi

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Ikile

      Yorumla
  • İamedyline
    İamedyline Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 34%
    +1 yıl

    Valla çok var ya

    0
    1 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Yaa 🙊🙊☺

      Yorumla
  • İlksonaaşık
    İlksonaaşık Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    😏😏😏 bosver ya

    0
    2 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      🤔🤔 peki

      Yorumla
    • İlksonaaşık
      İlksonaaşık
      +1 yıl

      ☺😊😊

      Yorumla
  • SigaraminDumanida
    SigaraminDumanida Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Genel olarak utangaç olduğum için çok var😂

    0
    0 Yorumla
  • LycanHann
    LycanHann Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Söyleyim mi :)

    0
    5 Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Soruyosan soyleme :))

      Yorumla
    • LycanHann
      LycanHann
      +1 yıl

      Burda olmaz çünkü sölemiim tamam :)

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      Soyleme evet :))

      Yorumla
    • LycanHann
      LycanHann
      +1 yıl

      Tamam :)))

      Yorumla
    • Clair_de_Lune
      Clair_de_Lune
      +1 yıl

      😄😄

      Yorumla
  • Rayan2
    Rayan2 Takip Et
    Master Yaş: 50
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı.

    Hatırlamıyorum.

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(18)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Hayatınızda en cok utandığınız an neydi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hayatınızda en çok utandığınız an ne idi? 6 cevap verildi
Hayatınızda en utandığınız an neydi? 13 cevap verildi
Hayatınızda en utandığınız an neydi? 7 cevap verildi
Hayatınızda en utandığınız an neydi? 5 cevap verildi
Hayatınızda en çok utandığınız an ne oldu? 6 cevap verildi
Hayatınızdaki en utandığınız an neydi? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨