Lgbt bireyi olmamak ama desteklemek günah mı?

arkadaşlar bircok escinsel arkadasim var ve ben onlara her zaman destek oluyorum, homofobik insanlara en azindan saygi duymalarini soyluyorum ve dinimizce escinselligin dogru olmadigini biliyorum, kendim heteroseksuelim yani escinsel degilim ayni zamanda dinimi çok seven ve dinime bağlı bir insanım tabii ki Allah bilir ne oldugunu fakat sizce dogru mu yapiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
kafa gitti benim yardım
Lgbt bireyi olmamak ama desteklemek günah mı?
Cevapla