Matematik öğrenme bozukluğumuzu (diskalkuki) nasıl anlarız?

Nasıl anlarız derken şöyle cevaplar gelmesin. Matematiği anlamıyorsan diskalkulisindir. Hayır demek istediğim teşhisini nasıl koyar kesinleştiririz. Çözemiyoruz diye diskalkuli olduğumuz anlamına gelmez. Herneyse. Matematik anlayan zekidir diyenlere de çok sinir olurum. Bazıları matematiğe bazıları edebiyata bazıları dillere yatkın olur. Bu beynimizin neye çalıştığıyla alakalı. Hangisine daha yatkınsa o oluyor. Herkesinki farklıdır. Ayrıca matematik biliyorsanız dahi olmuyorsunuz. Hadi diyelim dahisiniz. O kadar dahi iseniz niye diğer derslerini berbat. Şimdi bazıları çıkıp benim öyle değil demesin. Öyle olanlardan bahsediyorum. Dediğim gibi bunun da sebebi aynı. Bazı beyinler sayısala bazıları ezbere yatkındır. Herneyse.
Matematik öğrenme bozukluğumuzu (diskalkuki) nasıl anlarız?
Cevapla