Secici biriyim oyle onume cikanla evlenseydim coktan evlenmis olurdum. Simdi icinde rahatlikda var kendimi zorlamiyorum cunki benim bir erkege ulasmam zor degil aksine cok kolay. Bu rahatlik ve secicilik evlenmemide uzatiyor. Evlilik onemlidir iyi olcup tartilmasi lazim.
Kadınların 4/5'i erkeklerin en güçlü buldukları 1/5'inin peşinden koşuyormuş 30'una kadar. Tabii hal böyleyken hepsi birini bulamıyor. Açıkta kalanlar da sonra ortalama erkeğin peşinden gidiyor.
En İyi Cevaplar