"Evde kaldım" diyen biri sizce ne gibi şeyler yaşamıştır?

Başka seçenekleriniz varsa yorumda belirtebilirsiniz.

"Evde kaldım" diyen biri sizce ne gibi şeyler yaşamıştır?
"Evde kaldım" diyen biri sizce ne gibi şeyler yaşamıştır?





Aldatılmıştır, kimseye güveni kalmamıştır.
Gözlemlerinden (genelde kötü örnekleri düşündüğü için) dolayı kimseye güveni kalmamıştır.
Çok seçici biridir. Düzgün birini ararken yıllar geçmiştir.
Evliliği istemeyen birisidir. Dert olarak görür. "Evde kaldım" der espriye vurur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Evde kaldım" diyen biri sizce ne gibi şeyler yaşamıştır?
Cevapla