Erkekler, kızlara her zaman hanım evladı gözüyle mi bakar?

İnceledim gerçekten. Genel olarak erkekler kendi aralarında ağır abi takılıyorlar. Erkekliği çizdirmezler, buna da çok önem verirler. Bir de kızlara bakıyorum gerçekten erkeklerin penceresinden bakıldığında çok kezban görünüyoruz. Eğer şımarık olanlarımız varsa bu da cabası :) İtici duruyor harbiden ya, acıdım size erkekler...
Erkekler, kızlara her zaman hanım evladı gözüyle mi bakar?
Cevapla