Hic uzun iliskim olmadı, iliski yasamaktan korkuyorum?

26 oldum hala biriyle uzun iliski yasamadm. Yeni tanistigim birinden cok etkilendim. Bulustugumuzda cok iyi anlasmama ragmen yanindan kacmak istedim, baya heycanladim bu stresten kacmak istedim aslinda. Onla beraber olmak istiyorum cok cekingenim. bir de iliski yurutememkten korkuyorum. Yardimci olun ya bn niye boyleyim nasil asarim?:/
Hic uzun iliskim olmadı, iliski yasamaktan korkuyorum?
Cevapla