Ortam nasıl yapılır, Arkadaş nasıl olunur?

Merhaba arkadaşlar
Kendimi bildim bileli yalnızım. 11 yaşından beri

Ortaokulda felan birilerinin yanına gidince özel bir şey konuşuyoruz gider mısın diyorlardı ne zaman gitsem.. Liseyle beraber 8 sene geçti liseden mezun oldum lise anılarım olmadan.

Sonra üniversiteye gittim. Üniversite de okuldayken gördüklerim oldu ama dışarıda toplantılara felan kimse cagirmadi, bir arkadaş grubunun içinde değildim.

Dans kursuna gittim. Karsimdakiler ya bana dokunursa paranoyası da gergindi biraktim.
Spor salonuna gittim elime bir program verdiler onu uyguladim ancak kimse benimle tanismadi, ben de rahatsız etmek istemedim.
Almanca Kursuna gittim teneffüste 5 kişi bir grup oldu yine ben yoktum.
Arkadaş nasıl edinilir?
Nasıl ortam yapılır?
30 yaşında böyle bir soru sormak tam utanıyorum ancak hayatım elimden kayıp gidiyor...
Ortam nasıl yapılır, Arkadaş nasıl olunur?
Cevapla