Psikolojik, sosyolojik, demografik olarak ne gibi etkilesim yaratıyor. 


Muhatap olduğum insanlara karşı (kavga dahi etsem) asla terbiyemi bozmam.
Ama bazen politikacılardan, yobazlardan, serserilerden, veya suriyelilerden bahsederken epey kötü konuştuğum oluyor..
Bana karşı yapılan şeylerde daha anlayışlı olurken, topluma karşı işlenen suçlarda tahammülsüzüm..
Meslekten edinilen alışkanlık nedeni ile kullanmıyorum, zaten argo ile hiç bir işi çözemezsin, zarafet şart.
Argo repertuarım'da "Davar" ve "Ayı" mevcut. :)
terbiyesiz kelimelerden kasit ne oluyor meselâ?
argo vardir hakaret vardir onlar ayri terbiyesizlik bel alti bana göre.
argoda kullanmayan yoktur. nezlimce kullanirim bu karsi tarafi bedenen giydirmez.
detayda geçen psiko analizler ile fotoğraf bağdaşmayan noktalar bunuda belirtiyim.
benim bir 2 numaralı pis bakışım var :D diyemediğim heeerşeye tercüman oluyor sinirlendiğimde
Cevap
43Cevap
Ben katılmıyorum söylemiyorum diyen yalan söyler ayrıca paylaştığın yazı küfürleri gün içinde çokca kullanarak bunu gayet normal kelimelermiş gibi gösteren insanlar için geçerli olabilir
Maaalesef küfür ediyorum da öyle birilerine ya da özellikle birine değil cümle içine özenle serpiştiriyorum 😃
her firsatta kufur ederim guzel birsey olsun kufur ederim kotu olsun ederim yani her sekilde firsatta geciririm
Mümkün olduğunca kullanmamaya çalışırım :)
hak eden kişi gerçekten sabrımın sınırlarını zorlarsa
Hak edene hakkını vermek gerek diye düşünürüm :)
Kullanıyorum bazen..
Shiittt derim genelde..
ya da aptal falan..
öfkemi sinirimi güzel kelimeler kullanarak ifade edebiliyorum
kötü kelimelere lugatimde yer yok
sohbetimiz bunun uzerine kurulu tabi hatun yokken ortamda
Artık çoğu insan bakışımdan ne diyeceğimi anlıor
Ve kahkahalar atmaya başlıyor
O derece 😃😃 😉
Bana yakışmıyor da gittiği yerde çok şık duruyor ama!
çok sinirlendiğim an ederim ama bazıları var ki noktalama işareti kullanır gibi kullanıyor
İnsanlar ile konuşmamda kullanmam. Sanal alemde kullanıyorum.
Cok sinirlendigimde salak, gerizekali diyebiliyorum
pek kulanmam fakat bir arkadaşım beni çileden çıkarmayı başarıyor onu sevdiğimden olacak bu da :D
argo kelimeleri siklikla kullanırım normal yasantim da. detay kisminda ki fotograf cok mantiksiz.
Bulundugumuz ortam gereği herkes çok bilimsel konusur küfür edilemez
nefret ediyorum ama bazen elimde olmadan küçük şeyler çıkabiliyor ve pişman oluyorum
Evet, toplumsal geçmişimde zihnime yerleşen küfürler kullanıyorum bazen. Ama kimsenin kişilik haklarına bu şekilde saldırmam.
Fena küfür sallarım dedesinin tabutunun civisini çakan adama kadar ama tabi her zaman degil ,
bu karikatüre hiç katılmadım çok salakçaaaa malcaaa küfür iyidir :D
Fakat akıllı insan demek..
Zeki insan demek değildir..
hiç kullanmamaya çalışırım özellikle kadınların yanında
Adjhsd hangi am'k malı bunu demiş
Küfür samimiyettir beğenmeyen varsa zaten uzaklasır
Oldukça akıllıyım ama hakedene sövmek gibisi yok. Bazılarına Çok yakışıyor 😂
Sinirli olduğum an kullanırım bence kimseyi kandırmaya gerek yok hepimiz az çok kullanıyoruz.
Evet, kullanırım ama samimiyet olarak erkek arkadaş çevresinde kullanırım.
Zekiyle akıllı farklı şeyler. Zekayla küfür etmenin alakası yok.
Ben çok kullanırım ama zeka ile ilgili bir sorunum olduğunu duşunmuyorum
Kullaniyorum bazilarini kufursuz ifade etmek imkansiz..
türk dil kurumuna geçecek küfürlerım var
Merak ettim doğrusu😊😊
sinirlendiğimde kullanıyorum.
Arada küfür ediyorum sadece bu
kullanırım..
geri---zekalıyım demek ki..
Yerinde zamanın da kullanırım..😀
Terbiyesiz kelimeler kullanırım
Pek kullanmam, ortama göre ayak uydururum
ahah... Ne yazik ki. :/
Evet Hayatın Bir PArçası
Kullanirim gerek oldukça
Evet biraz küfür lu konuşuruz
Hayır. İlişki aninda evet. 🙊😊
Yeni yeni küfürler üretiyorum
Kullanmam
Küfür etmem pek
Hayır kullanmam hiç sevmem
İstesem bile kullanamıyorum çok saçma geliyor
Kullanıyorum
hayır kullanmıyorum
Kullanmıyorum kullananı da kınıyorum
Bazen
cok sık kullanmam
Kullanmam dbhshdj
Hayır
Hayır.
ağzım baya bozuk
Evet..
Kullanmam
Çok kullanırım
evet...
hayır
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar