Kapalıydım açılmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Bu siteye ilk üye olduğumda paylaştığım bir soruydu silmiştim.. çocukluktan beri kapalıyım kendi isteğimle kapandım ama açılmak istiyorum, kendimce sebeplerim var. ailem kesinlikle izin vermiyor baya muhafazakarlar ne yapıcam bilmiyorum bir fikir verin? yargılamadan , kalp kırmadan cevap verirseniz memnun olurum.
Güncellemeler
+1 yıl
bu soruyu 'açıldımmmmm' diye güncellemek isterdim lakin şartlar el vermiyor. insanların laf ettiği, süslüman olarak dolaşmak istemem ama mecbur bırakıyorlar. belki birgün istediklerimi özgürce yapabilirim umuduylaaa :) açılmaya karşılık söyleniceklere hazırlanmıştım fakat buna hazır değilim. 'eskiye mi döndün, ben demiştim' gibi cümleleri duyup ağız burun dalmamak için şimdiden hazırlamaya başladım tabi kendimi :D yorumlar için herkese teşekkür ederim bu arada.
Kapalıydım açılmak istiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla