Herhangi bir olayda ya da düşüncelerinizi aktarırken yanlış anlaşıldığınız zaman ne yapıyorsunuz? Ben düzeltmeye çalışmayacağım artık. :) Düzeltmeye çalıştıkça daha çok batıyor genelde. Hele karşınızdaki düzeltme fırsatı vermiyorsa hiç uğraşmayın derim size de.
Ooo hep başıma geliyor o durum hele bu sitede @KızlarSoruyor yönetimi şakalarımı bile yanlış anlıyorlar ya onlar yüzünden şaka yapmayı bıraktım arkadaş çevrem biraz rahat etti. :D
Farkında olmadan insanları kırabiliyorum ama karşı taraf biraz anlayışlı olsa ne demek istediğimi anlar fakat hep yanlış anlıyorlar. Umursamıyorum artık :))
Bir söz vardır "beni bir tek sen anladın sen de yanlış anladın" benim ki de o misali.. :)
Soru başlığını "yeni anlaşıldığınız zaman ne yapıyorsunuz?" Diye okudum. Gözlerim sıkıntılı bu aralar... :))
Soruna gelecek olursak; yanlış anlaşıldığım zamanlar bir iki kere doğrusunu anlatmaya çalışırım. Baktım anlayacak gibi değil, o zamanda yanlış anlaşıldığın gibi kalırım. Bir şeyleri anlatmakta diretmem o saatten sonra...
Birden bağırarak herkesin beni dinlemesini istiyorum sonra o ordan girişiyor o burdan falan ortalık karışıyor yoksa insan gibi konuştuğumda yanlış anlamları düzeltemiyorum
Yakınlarımsa normalde hizli konustugumdan harfleri yuttugum olur cumle de bazen yanlis olabiliyor duzeltebilirim ama o kadar da yakin degilse umrumda olmaz
En İyi Cevaplar