Bir arkadaşım sakın çingeneye bulaşma pişman olursun. Onlar da hırsızlık, fuhuş, kadın satıcılığı ne ararsan var dedi. Ben de dalga geçtiğini düşündüm pek inanmadım açıkçası
Dedikleri doğru mu sizce?
Dedikleri doğru mu sizce?
çingenelerden her zaman korkmuşumdur nedeni zaten belli yolda yürüyorsun durduk yerde laf atıyorlar birşey desen kaç kişi geliyor ondan sonra bunlarda her yol var kesinlikle bulaşma ve cingenelerle ilişkiye girmek diye googleda aratırsan dinimizdede sakıncalı olduğunu görürsün
Hayır daha çok hırsızlık ve kaçakçılık alanında faaliyet gösterirler. İçlerinde fuhuş yapanı da vardır elbet her milletten olduğu gibi.
Malesef öyle, küçüçük çoçukları bile çalıştırıyorlar.
Peki hiç şahit oldun mu?
Cevap
15Cevap
genellemeyin arkadaş sonra insanlar soyutlaniyor sonra insanlar suç işliyor niye dar kafalı insanlar yüzünden çingen de çok arkadaşım var romanda kürt de laz da şu dar kafaliktan bir kurtulun ya
Çingene bir sürü kardeşim arkadaşım var öyle birşey yok yapan yine yapar çingene diye siniflandirmak ayıptır
Namuslusu da var pezevengi de her insanın bir olmadığı gibi onlar da bir değil
senın ne işin var cıngene manıtamı yaptın
Hayır yaa öylesine konuşurken söyledi
Hepsi öyle değildir bence..
evet eskiden hepsi öyleydi.
Nerden biliyorsunuz?
bu tüm toplumca bilinen bir şeydir çalgı çengi gazino eğlence sektöründe çalışırlar uyuşturucu satarlar karılarını kızlarını satarlar hırsızlık ve dolandırıcılık yaparlardı geneli.
Gazinoları da mı var? :)
olanı var olmayanı var ama pislik yerler geneli. o değil de sana ne çingenelerden?
Yok ya bizim arkadaş espriyle karışık anlattı da bende kim olduklarını merak ettim
işte bu başka bir şey yok.
Karışık insanlar aile değiller birçoğu öyle yaşarlar felan dedi
aynen öyle aile kavramı falan tam yok onlarda.
Hmm..
Birkeresinde başıma bir olay geldi adam telefonuma gazinom var tanışalım mı diye mesaj atmıştı bende savcılığa suç duyurusunda bulundum. Meğerse adam romanmış :)
Arkadaş dedi numaranı felan değiştir diye de ben de engelledim gitmişti :D
Iyi yapmışsın valla beladır bunlar uzak durmak en iyisi. nuramanı nereden bulmus ki
Valla onu bende bilmiyorum ama yine de çok tedirgin oluyorum bugün numaramı bulan adam yarın beni de takipte eder temkinli olmak lazım
Yok beee rastgele sallıyirlardır mesaj korkma bu kadar zaten bu soruda bile gizlendiģine göre aşırı cekingensin belli
Çekingenlik değil de mesaj atıp rahatsız ediyorlar
Buna bike mesaj atan hayvanlar var mı yaaa yuhh yani... öyle tipleri önce şikayet et sinra engelle sonra sil gitdin mesajlarını
Gözünle görmeden inanma
fuhuşu bilmemde harbi bulaşma 50 60 kiş gelirler
her sektörde varlar
Nerden biliyorsunuz?
çünkü her meslekte olanları gördüm
Örnek versene merak ettim
ptt memurada gördüm fahişesinide polisinide gördüm hırsızınıda milletvekilinide gödüm anarşistinide ne farkı var bizdende şaşırıyorsun
bu iş cingenere özgümü hiç bilmiyodum
bilmiyorum
hepsi aynı değil.
Bazen
genelde evet
Hemde nasıl
Olanlar var
kim napsin cingeneyi
Her sektordeler
Örnek veer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar